Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leasing af bil endnu engang

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er måske bare ikke de fedeste til at give en objektiv vurdering  Det er egentlig ikke fordi jeg ikke forstår hvordan leasing hænger sammen, men mere et spørgsmål om at jeg vil have klarhed over fordele og ulemper for mig. Og i bund og grund er det nok revisoren der skal der skal snakkes med.

Kristian

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 17:02
Hvis du "kun" tænker pris totalt set, så prøv fabrikatets egen leasingselskab. (Ford Transit, så Ford Credit)
Nogle gange kan de levere dig bilen billigere end du kan købe den kontant!!!!!
De er selvfølgelig ikke objektive i den forstand, men det drejer sig jo om at få den bedste løsning billigst muligt, ikke?
Jeg har forøvrigt hidtil anvendt AL-Finans, men sidste gang var det billigere at anvende FORD Credit.
Navnlig fordi bilen bliver financeret ud fra nettoprisen. Forhandleren får derefter en kompensation som fortjeneste.
S....godt for mig.

Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:16
Ja, det er nemlig Ford Transit jeg har kig på, og de kan faktisk levere bilen til en billigere penge end hvis jeg skulle købe den kontant.

Det bliver nok noget i den retning, da det også tiltaler mig at bruge den lokale forhandler, hvis der skulle blive nogle problemer.

Kristian

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)