Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Proaktiv revisor søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er det første regnskabsår gået og nu er jeg på udkig efter en revisor, som kan give mig svar på de spørgsmål, som jeg selv ikke er i stand til at stille. Med andre ord en der kommer med forslag såsom: har du overvejet dit, hvad med at gør dat. Jeg kalder det en proaktiv revisor.

Arbejdsbyrden vedr. selve regnskabet er egentlig meget begrænset. Det er mere det der med, at tage de rigtige beslutninger vedr. den første regnskabsafslutning. Der er ca. 30 bilag, der skal bogføres. Men ellers har jeg været rigtig dårlig til at samle bilag, især på bildriften. Måske skal det afregnes med statens satser på det område. Som du kan se, så har jeg været en dovn hund, hvad angår den kedelige del af at være selvstændig. Men nu har jeg brug for en, som kan rette lidt op på de låse tråde og måske endda sparke mig bagi for at få lidt mere struktur i tingene :-)

Kender du sådan en proaktiv revisor? Hvis ja, så skriv endlig en PM eller smid en mail.

Andreas
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 14:45
Hovsa, det skulle have været en PM, så jeg skynder mig at slette.

Beklager.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:55
Revisorers opgaver i dag går mere hen i rådgivning en egentlig "talpleje". Fordi de fleste virksomheder bogfører selv. Det ved revisorerne godt. Vil man overleve som revisor idag er man nødt til at være proaktiv. Det er de fleste gode revisorer. Jeg har via mit netværk kendskan og daglig omgang med flere revisorer som opfylder dine krav. Hvor i Danmark er vi henne ?      

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)