Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

56.000 danske børn får ingen julegaver

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Får dine børn julegaver?

Vi vil gerne støtte julehjælpen og har valgt at lave ovenstående kampagne. Vi donerer 300,- kr. til Dansk Folkehjælps julehjælp for hver ny Telmore kunde, som tilmelder sig via dette link: http://www.mobiltjek.dk/goto.php?id=55 i november måned.

Vil du hjælpe med at hjælpe?

Kan du få kampagnen igang viralt, vil du dele linket, smide nyheden på Facebook etc.

Vi skal ikke tjene penge på kampagnen og vi har budgeteret med lidt annonceudgifter, men det skal virkelig være godt - og virke! Allerhelst vil vi dog gerne have noget gratis hjælp til at støtte det gode formål.

En julepakke koster 1.500,- kr., så 5 nye Telmore kunder = en god jul til en fattig dansk børnefamilie, hvor der ellers ikke havde været råd til hverken julegaver eller julemad.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:52

Hvis der er nogen som vil blogge lidt om det, så smid lige et link her i tråden. Det kan jo være at jeg kan gøre en tjeneste en anden gang Big Smile

Jeg kan se hvor mange der tilmelder sig via linket i det første indlæg. Hvis du ønsker et link, så du kan få tal på hvor mange tilmeldinger du skaffer, så kan jeg lave et unikt link til dig. Pengene vil blive doneret i en samlet pulje, men du kan få et tal til at offentliggøre på din hjemmeside eller blog.

Gode idéer til at pushe kampagnen modtages også meget gerne! Det er iøvrigt første gang at jeg har fortrudt min udmeldelse af Facebook, for det ville være et perfekt medie til at få skudt nyheden afsted. Håber på lidt hjælp udefra Yes

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 00:36

"Får dine børn julegaver?"

Ja, det gør de. Ligesom jeg selv fik julegaver hvert år, trods det, at vi var tre børn, der voksede op hos en enlig mor, som tilhørte den absolutte lavtlønsgruppe.

56.000 børn får ikke julegaver. Hvor mange af disse børns familier tror ikke på julemanden / Jesus, men måske giver deres børn en glad aften ved andre højtider? Jeg ved ikke, hvordan tallet 56.000 er opstået - måske fordi, at jeg ikke har nærlæst artiklen, og det er så min fejl.

Jeg har det indtryk at grænsen for, hvornår man selv mener, at man er berettiget til at modtage hjælp er flyttet betydeligt inden for det sidste årti. Kan man få hjælp, så skal man også tage imod den, om så behovet måske ikke helt er der.

Tro nu ikke, at jeg har et hjerte af sten. For selvfølgelig ved jeg godt, at der familier, der oprigtigt har behov for hjælp. Jeg tror/håber bare at det reelle tal ikke er så højt.

Fred på Jord. Mvh. John.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:44

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)