Hej med dig.
Jeg søger 2 partnere til et koncept indenfor et branche jeg har godt kendskab til. Ideen går ud på billigere løsninger til telefon og internetkunder med start i mobilkunder. Det handler om at lave et system der kan hjælpe kunden på vej til et billigere abonnement, dog koster ydelsen lidt penge for kunderne, som er mindre end det beløb de sparer! Mine krav til dig som partner blandt andet: Seriøs med erfaring indenfor tele/it branchen Erfaring som selvstændig eller meget godt kendskab dertil Har et drive alle andre synes er for meget. <<<< Bemærk det gælder også når du ikke kigges på;) Troværdig, stabil og diciplineret! Har tid og overskud når alle andre ville føle sig pressede. Kontakt mig med en besked og lad os snak om det.
Mere spicifikt søger jeg 2 partnere, der får andel i firmaet med tiden og som kan dække disse områder (og alt andet der følger med projektet). En IT ansvarlig og projektleder < erfaring meget vigtig her! En markedsføringsansvarlig
Hvis du ikke har mod nok til at investere din dyrbare tid og hårdtjente penge samt give liv for idéen så dur det ikke, det bliver hårdt men en succes! Det er niveauet for arbejdsmoralen og har du ikke drivet, så venligst start med et mindre projekt til fordel for alle parter :) |
Tele og IT koncept, 2 partnere søges!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)