Hej Alle... Jeg skriver til Amino.dk i håb om, at der står én derude der driver en seriøs virksomhed, og som samtidig står og mangler den rette ansatte.... Jeg fik anbefalet Amino.dk af min mand, som er flittig bruger af denne side. Det er højst sandssynligvis ikke den rette side at skrive dette på vil nogle sikkert sige, mens andre (håber jeg) vil sige..., frisk gjort..., tænk anderledes...., tag chancen.... Det med stort: Jeg er 36 år, gift, bor i Ølstykke,og været ansat i det samme firma i snart 5 år. Jeg søger flere udfordringer i min hverdag, og leder derfor efter en ny stilling som kan indfri mine ønsker.... Jeg er uddannet sælger, har været produktions-medarbejder indenfor medicinal-branchen og været daglig leder i en smørrebrøds-forretning. I min nuværende stilling er jeg afdelingsleder, samtidig med at jeg står for kvalitets-sikringen af vores produkter før afsendelse... Min erfaring spænder vidt, og mit "gå på mod" vil altid være til stede.... Når man som jeg står og vil videre rent fagligt, så er det svært at gøre det uden de berømte papirer i baglommen. Jeg kan desværre ikke fremvise flere års eksamens-papirer, men med min erfaring, det rette firma, og i den rigtige stilling vil jeg kunne bevise mit værd. Hvis De har en stilling ledig, hører jeg meget gerne fra Dem... Skriv hvilke kvalifikationer De søger, og jeg vil ganske ærligt fortælle Dem, om jeg mener at jeg kan indfri Deres forventninger.... Dette var en meget uformel/anderledes job-ansøgning, og jeg håber at den vil blive taget vel imod. Med venlig hilsen Mette |
Hvis der er noget sted hvor en uformel ansøgning som denne har en chance for at slå igennem, så er det Amino!
Men jeg vil sige at :
sleiffer:Skriv hvilke kvalifikationer De søger, og jeg vil ganske ærligt fortælle Dem, om jeg mener at jeg kan indfri Deres forventninger...
Kan være en uheldig måde at gribe det an.
Du skal fortælle hvilke kvalifikationer du har, det vil øge chancen for at nogen ser det og tænker, "hov, det er da lige hvad jeg har brug for". - i stedet for at alle firmaer skal komme med en liste over hvad de søger, så du kan sidde og sige ja/nej til en masse kriterier.
Held og lykke med job jagten!