Hej alle! Jeg sad og fik en ide for et stykke tid siden! Jeg læser på DTU, og deroppe er der utroligt mange kvikke hoveder, der arbejder i superbest, føtex osv, altså jobs der ikke har en krone med deres uddannelse at gøre. Derfor tænkte jeg på; Hvad med at man lavede en internetside, hvor firmaer kan oprette en opgave, og skrive en løn som de vil betale? Eksempel; Mærsk skal have dimensioneres en ny type container, og han sætter nogle højde, længde og breddekrav. Herefter er der en studerende, som har speciale i styrkekonstruktioner, der vil løse opgaven. Han logger ind, trykker "Tag Opgave" og han er nu bundet til opgaven, således at ingen andre kan få den. Nu løser han den, laver de nødvendige styrkeberegninger, og laver nogle tegninger. herefter sender den studerende tegninger og beregninger til Mærsk, og lønnen er fx 3000 kr. Voila, et arbejde der er til gavn for mærsk og den studerende. På hjemmesiden vil ens bruger så holde styr på de jobs man har gennemført.
Hva sys i?
|
Fedt! Mener dog at have hørt om noget lignende, men kan ikke huske hvad det hedder....
Michael