SEO artikler sælges. Artiklerne er på 300-400ord og koster 100kr, du skal som kunde, kun betale, hvis du er tilfreds med indholdet, og synes artiklen er iorden. Er det ikke en fair deal.
Jeg er ikke interesseret i tekster som ikke er online. Jeg vil se en online tekst som performer hvor jeg kan prøve at søge efter den
Du kan jo ikke bruge det til en pind hvis de er kommet op i løbet af de sidste par dage eller uger. Så har de jo ikke fået nogen værdi for google eller lign?
Jeg er ikke interesseret i tekster som ikke er online. Jeg vil se en online tekst som performer hvor jeg kan prøve at søge efter den
Du kan jo ikke bruge det til en pind hvis de er kommet op i løbet af de sidste par dage eller uger. Så har de jo ikke fået nogen værdi for google eller lign?
Hvis der er gået et par uger kan jeg stadigvæk sagtens danne mig et billede. Alle de tekster jeg tilføjer til de fleste af mine sider er indekseret efter 5-10 minutter og begynder i løbet af få timer/dage at give besøgende.
Kan ikke se hvilken emmer du kan skriver om, inden på din hjemmeside ?
Ingen kan jo været alt viden , og da det ikke er for søge robotter jeg ønsker teksten til med videre formidle en viden om mit emme, er det en med viden om strip , jeg søger
hvis ikke ved lavet mit erhverv hvad ville stave fejl og grammatik rettelser rettelser koste og kan du forstå min siden, da jeg er ikke særlig god til det og har du gjest til rette og viden om mit felt , så du tilføje viden oveni
angående SEO artikler har jeg brug for en der har viden om striptease og har været stripper før, dog siger alle de ved næsten alt, dog er jeg ved at tro jeg søger det forkerte sted efter en til SEO artikler , jeg er derfor meget forvirret hvem jeg skal vælge
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows