Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tandplejer søges.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine venner søger med tiltrædelse snarest en tandplejer (eller eventuel tandlæge) til hel- halv- eller deltidsstilling i Odense.

Er der nogen der kan hjælpe?

Ring på 51 99 20 10.

Med venlig hilsen Jens.

Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:44

Kære Jens

Du skriver, at en af dine venner evt. søger en tandplejer, derfor skriver jeg til dig.

Mit navn er Nesrin Dirlik, jeg er en kvinde på 31 år, som er født og opvokset i Danmark. Jeg er Aut. Tandplejer, uddannet fra Panum Instituttet i København. Jeg afsluttede min uddannelse i anno 2004 og har siden praktiseret mit erhverv pä forskellige klinikker i Schweiz og Danmark de sidste 5-6 är.

Hver eneste arbejdsgiver, jeg har haft indtil nu, vil kunne bekræfte, at jeg som person er meget venlig, glad og imødekommende. Dette har for mig altid været en fordel både i forhold til mine arbejdskolleger samt patienter, da godt humør har vist sig at være smitsomt samt har til egenskab at formindske stress :o)

Som tandplejer arbejder jeg, som faget kræver det, meget disciplineret, målrettet og resultatorienteret, dette vil mine anbefalinger ligeledes kunne bekræfte. For at kunne give mine patienter en optimal behandling, der passer til deres specifikke behov, holder jeg mig løbende opdateret ved at deltage i diverse kurser.
Da vores branche er i konstant udvikling har jeg valgt at lægge vægt på at fordybe mig i nye tiltag indenfor behandlingsmuligheder i tandplejerfaget. Jeg er meget ansvarsbevidst og stiller høje krav til kvaliteten af mit arbejde. At stille den rette diagnose tidligt samt følge op på resultatet af mine behandlinger bliver derfor prioriteret højt.

Jeg har som vikar hos tandlæge Karsten Harley, siden midten af oktober 2010, fået mulighed for at lære, hvordan den danske overenskomst skal bruges i praksis samt en routine i danske fagudtryk og danske produkter på markedet herhjemme. Ligeledes har jeg fået en særdeles god og grundig oplæring i Al Dente. 

Hvis din ven ansætter mig, vil han få en engageret, fleksibel og positiv medarbejder, som elsker og brænder for sit fag. Jeg vil kunne bidrage med en nuanceret tilgang til faget, fordi jeg har efteruddannet mig og fortsat ønsker at videreudvikle mig som tandplejer. Derfor er jeg allerede tilmeldt Operativ Cariesterapikurset i januar pä tandlægeskolen, Københavns Universitet.

Jeg sender med glæde mine anbefalinger, referencer, kursusattester samt et lille pasfoto med posten og håber på en mulighed for at komme til en konstruktiv jobsamtale.

Hvis din ven er interesseret i at kigge nærmere på mine kompentencer er han velkommen til at logge på www.dentaljob.dk, hvor han vil kunne åbne mit CV, min overskrift forlyder DYGTIG TANDPLEJER SØGER og der ligger et billede af mig på siden ligeledes.

Med venlig hilsen

Nesrin Dirlik.

Aut. Tandplejer

Mobil: 81 71 00 74

E-mail: nesrin1007@hotmail.com

Fra Odense
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:23

Tusind tak for det, Nesrin.

Jeg har fluks givet oplysningerne videre til min gode ven, som vil kontakte dig snarest.

Hilsen Jens B.T.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)