Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så har vi åbnet

Feedback ønskes.

Opret jer en bruger, snur lidt rundt derinde og lad mig hører jeres meninger. ALLE fejl skal findes, og der er en del. En del af dem arbejdes der dog stadig på.

Jeg ser frem til at hører fra jer :)

Tak for hjælpen

Morten

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:28

Hej Morten

Det ser da fornuftigt ud og et interessant koncept. Jeg vil ikke komme med rettelser, da du åbenbart selv ved, at der er en del. Vil derfor ikke spilde tiden med at komme med rettelser, men bare rose konceptet. Smid en tråd igen, når du mener at du er færdig. Så skal jeg nok komme med mit besyv.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:29

tak for dit svar :)

Det vil jeg gøre!

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 09:45

Synes du skal fjerne Stadium reklamen. 

Ødelægger for mig overskueligheden fra forsiden.

Og stjal min opmærksomhed :)

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 09:51

Spændende projekt, håber det bliver succes! Noget jeg gerne vil teste på sigt ;) Har kun set forsiden.

Men jeg forstår ikke punktet OM MIG (læser det som om det skal handle om dig og dit vægttab?) Men det interesse mig faktisk ikke som bruger af din side. Derimod vil et par solstråle historier fange min opmrksomhed. At du er en bland flere random vil ikke gøre mig noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:56

Hej Anette.

Tak for dit input :)

Jeg tror også "om mig" siden bliver lavet om til Debat i stedet. Men du har ret i dine antagelser, for der er ikke mange der lurer den side. Så dette bliver nok lavet om ved næste fornyelse.

Hvis du ruller lidt ned på siden, på forsiden, så kan du se ude i venstre side kommer der random folk. Hvis du ikke allerede har set dette?

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58

Hej Mads.

Jeg kan godt se hvad du mener. Men jeg ved ikke hvad jeg skulle smide der i stedet?

Udover det, så indtil nu har jeg ikke set det som en problem for brugerne, at det banner var der. Jeg haft en del besøgende fra et søgeord på google, hvor afvisningsprocenten er nede på 12.5, og der er et gennemsnit på over 50sidevisninger. Så jeg tror ikke det kan være helt ved siden af ;)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 10:03

Super godt koncept.

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 10:03

kheu:

Hvis du ruller lidt ned på siden, på forsiden, så kan du se ude i venstre side kommer der random folk. Hvis du ikke allerede har set dette?

Jo det så jeg godt, men det er bare ikke nok efter min mening, det første man kigger efter er succes histoerier så vi kan sige, hvis hun/han kan så kan jeg også, og sikke flot han/hun er blevet - DET VIL JEG OGSÅ!! Mange som kommer ind på dine side og med ønske om at tabe sig, de har prøvet det før, uden det lykkes, så de higer efter de gode slanke-historier.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:21

Mega positiv feedback!

Tak. Det er fluks taget til efterretning!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)