Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdateringer Summer Summarum til Avendo !!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser at Visma i øjeblikket sender tilbud til dem som har licens til Summer Summarum. De kan opdatere til Avendo inden årets udgang, frit uden at betale.

Jeg synes ikke det fremkommer tydeligt nok i deres  tilbud, som de har sendt ud, at man med det ny Avendo skal tegne et obligatorisk service abonnement til min. Kr. 165,-.

Til dem af jer som har været til et økonomisystem som ikke kostede noget når man engang havde købt PAS PÅ.

Jeg tager ikke stilling til om Avendo er det bedre end Summer Summarum.

Med venlig hilsen

 

Lars Pedersen

http://www.accp.dk

 

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Tak for dit indlæg.

Jeg beklager hvis du ikke mener at det obligatoriske serviceabonnement til Visma Avendo Økonomi er beskrevet tydeligt nok i vores aktuelle tilbud. 

Jeg har ændret lidt i vores materiale således at det nu burde fremgå (endnu) tydligere,  ligesom det også fremgår flere andre steder i bestillingsforløbet og på vores hjemmeside under priser og vilkår.   

Vi har ingen interesse i at forsøge at "skjule" serviceabonnementet, tværtimod. Det er naturligvis vigtigt for os at kunderne ved hvad de køber og under hvilke forudsætninger - ellers får vi ingen glade og tilfredse kunder, hvilket er vores eksistensgrundlag.

Serviceabonnemenet er ment som en tryghed for brugerne af Visma Avendo Økonomi og inkluderer fri produktsupport og løbende opdateringer af programmet i takt med at nye versioner frigives. Såldes er brugerne sikret hurtig og professionel hjælp til at komme videre når behovet opstår samt et program, der altid er opdateret i forhold til gældende regler og lovgivning samt med den nyeste funktionalitet.

Med venlig hilsen

Thomas Nissen
Visma Avendo A/S

  

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)