Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan programmere noget som dette :

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvem kan programmere en fremvisning af billeder i et "hjul" som her :

http://www.lindberg.com/#/showroom/precious/

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 19:42

Hej JPon,

Det du linker til er lavet i Flash, og man kan ikke lave noget nøjagtig som det, uden at bruge Flash endnu (eller jo måske, men i så fald er det nok en stor udfordring).

Jeg vil anbefale at du ikke kaster dig ud i at købe flash fordi det skaber komplikationer på nogle enheder og operativsystemer.

Fint, 95% af Windowsbrugerne kører Flash uden problemer, men alle bruger ikke Windows - nogen bruger deres mobiltelefon - og der er ikke noget mere afvisende end en side der helt eller delvist, ikke fungerer grundet Flash.

Du burde i stedet overveje mange af de image sliders man kan lave ved brug af Javascript og jQuery biblioteket.

Hvis du vil høre mere om mulighederne er du velkommen til at skrive til mig :-)

Nogen vil sikkert stemme imod min mening om Flash, men sådan ser det altså ud, set fra et kompatibilitetsperspektiv - en fremtidssikret mening!

Held og lykke ellers, hvad du end beslutter dig for.
Ps.: Dit originale spørgsmål mht hvem der kan lave det, det kan jeg - også næsten uafhængigt af hvilke teknologier du ønsker at benytte.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 19:44

Hej,

Dette kan vi være behjælpelig med.

Du er meget velkommen til at kigge forbi vores hjemmeside www.cetadesign.dk - her kan du se nærmere om, hvad vi kan tilbyde, du er også meget velkommen til at kontakte mig direkte på admin@cetadesign.com - vi giver gerne et godt tilbud!

Fortsat god aften.

De bedste hilsner

Morten Dal

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:54
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)