Hej Aminoer Jeg har 2 spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe med. :) 1. Hvordan skaffer man et godt 70'er nummer? Kan man købe disse ved TDC eller andre steder? 2. Kan dette telefon nr. bagefter benyttes sammen med alle IP løsninger? På forhånd tak for hjælpen. Mvh Tonny
|
Vedr. 70-numre synes jeg du skal ringe til TDC på 80809000
der er 2 forsk. slagd 70 numre.
702-numre som er personlige numre, med et svar sted 703-numre som er "flexnumre" med flere svarsteder (bruges mest af firmaer med flere afdelinger rundt i landet - hvorefter kaldet automatisk dirigeres hen til den afdeling som er nærmest den der ringer op...)
Men et 702 nummer - som jeg tror er mest aktuelt for dig, - er ikke et fysisk installeret nummer - det er et fiktivt nummer, - som kræver et "svar-sted", - et sted hvor kaldet dirrigeres hen, - et mobilnummer eller et fastnetnummer.. fordelen ved 70-nummeret er at du fra sekund til sekund kan ændre svarstedet, ligesom du kan opstille tisskemaer for nummeret, - hvis du har en fast dagsrytme - feks. 9-12- svarer den på kontoret - 12-12.30, der svarer telefonsvareren (for der har du frokost) 12.30-16 ringer den hjemme - for der arbejder ji hjemme fra..
Der er rigtig mange muligheder i et 70-nummer - så jeg synes bestemt du skal ringe til TDC-Erhverv, - det er billigt at oprette - 250 kr - og det kan som regel virke fra i morgen , -og så koster det 50 kr i abonnememet i kvartalet... TDC oprerere mig bekendt ikke med "Guldnumre".. Og pga populariteten er det vist bare med at tage hvad de har..;-))
Håber svaret hjalp dig lidt videre..
vh/ Ulrik