Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaffer man et 70'er Guldnummer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har 2 spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe med. :)

1. Hvordan skaffer man et godt 70'er nummer? Kan man købe disse ved TDC eller andre steder?

2. Kan dette telefon nr. bagefter benyttes sammen med alle IP løsninger?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh

Tonny

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 16:08

Vedr. 70-numre synes jeg du skal ringe til TDC på 80809000

der er 2 forsk. slagd 70 numre.

702-numre som er personlige numre, med et svar sted 703-numre som er "flexnumre" med flere svarsteder (bruges mest af firmaer med flere afdelinger rundt i landet - hvorefter kaldet automatisk dirigeres hen til den afdeling som er nærmest den der ringer op...)

Men et 702 nummer - som jeg tror er mest aktuelt for dig, - er ikke et fysisk installeret nummer - det er et fiktivt nummer, - som kræver et "svar-sted", - et sted hvor kaldet dirrigeres hen, - et mobilnummer eller et fastnetnummer.. fordelen ved 70-nummeret er at du fra sekund til sekund kan ændre svarstedet, ligesom du kan opstille tisskemaer for nummeret, - hvis du har en fast dagsrytme - feks. 9-12- svarer den på kontoret - 12-12.30, der svarer telefonsvareren (for der har du frokost) 12.30-16 ringer den hjemme - for der arbejder ji hjemme fra..

Der er rigtig mange muligheder i et 70-nummer - så jeg synes bestemt du skal ringe til TDC-Erhverv, - det er billigt at oprette - 250 kr - og det kan som regel virke fra i morgen , -og så koster det 50 kr i abonnememet i kvartalet... TDC oprerere mig bekendt ikke med "Guldnumre".. Og pga populariteten er det vist bare med at tage hvad de har..;-))

Håber svaret hjalp dig lidt videre..

vh/ Ulrik

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 16:10
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 16:19

Hej Tonny,

En rettelse til tidligere skrivelse.
703 numre oprettes ikke hos TDC, det er Telias nummerserie og de opretter kun hvis du har en go stor ISDN løsning i enden.

Der er flere muligheder.

1. Du ringer til TDC, de har en del 70'er numre, dog er de go'e jo taget, hvilket er logisk nok, da deres nummerserie er gammel.

2. Du ringer til Maxtel (mig) og spørger efter Matt, så skal vi nok finde et godt 70'er nummer til dig.
Nummeret er fuldt kompatibelt med både mobil, IP og mobil-IP løsning :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:07

Hej Matt

Tak for svar. Den løsning vi har fået fra jer fungerer 100% som den skal og 70 77 70 70 er nu sexet. :)

Mvh

Tonny

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 19:21

Arhg så slet ikke du havde skrevet herinde.

Er rigtig glad for i er glade for løsningen og nummeret, men jo 70 77 7070 er ret fedt nummer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)