En af mine kvaler mht. hjemmeside går på det der Wordpress-installation. Jeg er så u-teknisk (findes det ord?) at jeg burde straffes. Kan jeg via Meebox redigere i min side fra en hvilken som helst PC?
En af mine kvaler mht. hjemmeside går på det der Wordpress-installation. Jeg er så u-teknisk (findes det ord?) at jeg burde straffes. Kan jeg via Meebox redigere i min side fra en hvilken som helst PC?
Michael
Hej Michael
De ting, som du kan gøre hos os, kan du gøre fra en hvilken som helst PC. Vi pådutter dig ikke at installere nogle programmer lokalt, for at administrere tingene.
Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med "redigere i din side". En Wordpress har de funktionaliteter som en Wordpress har - og du kan hos os installere den via et grafisk user-interface, så du ikke skal rode med FTP ol. - bare et enkelt klik, så har du en Wordpress side klar :-)
Vi har ikke et decideret hjemmesideprogram, hvis det er dét du mener.
Kig også gerne på vores webhoteller hos DirectHost - vi har priser fra 3kr. mnd. og tilbyder bl.a. 1-click installation af WordPress samt ~150 andre systemer, og så yder vi selvfølgelig support på installation og konfiguration af din wordpress installation
Til Anders/Meebox: I bloggen bliver nævnt, at man skal have lidt teknisk snilde, for at komme igang. Det har jeg ikke, så den må du lige af-/bekræfte for mig, når du svarer.