Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikel tilmeldning til 800+ artikeldatabaser

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville høre om der var interresse for ovenstående af subject herinde, det er ikke en service jeg yder endnu

Tilmeldning af artikler  til 800+ sites med PR 0-6

Primært egnet for engelske sider og artikler

pris omkring 30 kr pr artikel, det er ikke helt fastlagt endnu

Hver artikel bliver "spinnet"

Fuld rapport tilsendes efter hver artikel

Egnet til at skabe backlinks, men det er ingen mirakelkur :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:42

Vis du kan skrive noget nogle vil læse , og du viden og det du skriver og du laver dem lange og unikke , 30 kr lyder billigt , vis jeg selv skulle skrive nogle tekster der er nogle der gider læse går der i hvert fald nogle timer for det er jo ikke ekstrem korte på 200 ord - 300 ord der hurtigt bare skal laves kun for google robot

jeg leder efter nogle der ved noget mit erhverv som er indenfor striptease der gerne vil videreformidle sin viden og om dette

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:12

Måske udtrykte jeg mig ikke klart nok.... Det drejer sig ikke om at jeg skriver en artikel, det klarer folk selv, det drejer sig kun om tilmeldning til databaserne

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:40

Henrik Nielsen:

Måske udtrykte jeg mig ikke klart nok.... Det drejer sig ikke om at jeg skriver en artikel, det klarer folk selv, det drejer sig kun om tilmeldning til databaserne

Er problemet ikke, at de fleste af den type artikelkataloger er blevet slagtet?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:42

Jeg tror prisen er sat for højt, hvis det bare er tilmeldingen man betaler for. Der er ikke meget tid sparet ved at sende artiklen til dig istedet for selv at få den lagt op.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:54

Nicolaj Thomasen:

Jeg tror prisen er sat for højt, hvis det bare er tilmeldingen man betaler for. Der er ikke meget tid sparet ved at sende artiklen til dig istedet for selv at få den lagt op.

for højt...?

Efter min mening er det billigt nok. Det man jo også skal tænke på er at man jo så selv ikke skal bruge tid på det, og derfor kan lave andre ting i stedet for. Yderligere skal det jo også ses som en form for slavearbejde :) det er jo ikke ligefrem sjovt at sidde og tilføje artikler... hæ jeg synes i hvert fald ikke det er sjovt arbejde.

Yderligere skal han jo også bruge tid på rapporten, kommunikation mellem kunden og ham selv og meget andet. det skal han jo også have penge for. der er mere i det at løse en opgave end man lige tror :) uanset hvilken type opgave det er.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:05

KTJ-Media.dk:

Nicolaj Thomasen:

for højt...?

Efter min mening er det billigt nok. Det man jo også skal tænke på er at man jo så selv ikke skal bruge tid på det, og derfor kan lave andre ting i stedet for. Yderligere skal det jo også ses som en form for slavearbejde :) det er jo ikke ligefrem sjovt at sidde og tilføje artikler... hæ jeg synes i hvert fald ikke det er sjovt arbejde.

Yderligere skal han jo også bruge tid på rapporten, kommunikation mellem kunden og ham selv og meget andet. det skal han jo også have penge for. der er mere i det at løse en opgave end man lige tror :) uanset hvilken type opgave det er.

MVH Kim

Min umiddelbare tanke er at det hele sker automatisk - sådan ville jeg i al fald have lavet det. Det er ikke svært at lave en software som kan tilføje en artikel til forskellige artikelkataloger - der er mange eksempler heraf. At spinne artiklen er dog noget andet, og kan være ret besværligt - især hvis man skal have et brugbart produkt bagefter, som mening giver.

Rapporten skulle gerne laves automatisk.

Er det ikke 30 kroner for alle 800 kataloger, eller er det 30 kroner per tilmeldt katalog? Det er vel 30 kroner, for at smide en artikel ud til 800 kataloger ikk'?

Jeg er 100% sikker på at han ikke tilføjer artiklen selv til hvert eneste katalog, for hvis han kan gøre det for 30 kroner for alle 800.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:08

@jonas - tro ikke på alt hvad ud læser, læs også andre steder om dette emne :)

Det er klart billigere at gøre det selv, ingen tvivl om det, så jeg vil give dig ret Kim, det er en service, jeg yder... Hvor meget arbejde kan man ellers få lavet for 30kr ? Jeg har lige fpr en kunde tilmeldt hans artikel 1490 baser :)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:11

Wi:

KTJ-Media.dk:

Nicolaj Thomasen:

for højt...?

MVH Kim

Min umiddelbare tanke er at det hele sker automatisk - sådan ville jeg i al fald have lavet det. Det er ikke svært at lave en software som kan tilføje en artikel til forskellige artikelkataloger - der er mange eksempler heraf. At spinne artiklen er dog noget andet, og kan være ret besværligt - især hvis man skal have et brugbart produkt bagefter, som mening giver.

Er det ikke 30 kroner for alle 800 kataloger, eller er det 30 kroner per tilmeldt katalog? Det er vel 30 kroner, for at smide en artikel ud til 800 kataloger ikk'?

Jeg er 100% sikker på at han ikke tilføjer artiklen selv til hvert eneste katalog, for hvis han kan gøre det for 30 kroner for alle 800.

Det er 30 kr for 800+ og klart det er automatisk :-) jeg har fået en del ordrer på det udenlands! :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:13

Henrik Nielsen:

Wi:

KTJ-Media.dk:

Nicolaj Thomasen:

for højt...?

MVH Kim

Det er 30 kr for 800+ og klart det er automatisk :-) jeg har fået en del ordrer på det udenlands! :)

Det tænkte jeg nok :)

Men det er stadig billigt, ingen tvivl om det!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)