Jeg har i længere tid haft en webshop som jeg ikke har brugt til noget, der var i sin tid ment som en shop til helse produkter, men pga af tidsmangel har jeg aldrig fået gjort noget ved den. Shoppen er sat op, og virker fuldt ud, (betaling dog slået fra) så det er nemt at gå til.
Jeg søger en der kunne tænke sig at indgå et partnerskab, hvor ved kommende har en god ide samt tid til at arbejde med shoppen, jeg kan stille shoppen samt evt resdesign af "look" tilrådinghed. Her ud over har jeg mulig for at stiller en programmør tilrådighed hvis der er ting som skal ændres hen af vejen.
Såfremt at der er tale om et seriøst forslag, vil jeg endvidere se velvilligt på at indskyde kapital til at danne et ApSselskab.
Håber at hører fra nogle seriøse og intressante personer.
Siden som den findes i dag er på www.thelifestyleshop.dk den virker og fungere men skal måske lige ha en opdatering mht layout og den slags, shoppen er ret omfattende da den ud over normale købere osse kan håndtere reseller og den slags.
Min rolle i et evt samarbejde vil typisk være som sparringspartner, og til evt teknisk hjælp til udvidelse af shoppen og søgeoptimering og den slags her ud over kan jeg bidrage med en stor viden omkring opstart og virksomhedsudvikling da jeg i dag er medejer af www.tci.dk samt et ejendomsselskab. Jeg vil ikke kunne bruge tid på at sidde, og hjælpe med selv shoppen i det dagelige da jeg allerede har et fuldtidsjob som adm. Direktør men jeg vil forsøge at hjælpe det jeg kan.
Jeg har i min tid i TCI været med til at udvikle nogle af Danmarks største portaler så jeg har en del indsigt i hvordan man griber markedsføring mm an.
Da jeg til dalig arbejde med forretningsudvikling vil jeg gerne se at shoppen udvikler sig til en givtig forretning som evt kunne videre sælges efter nogle år eller overtages af en evt partner.
Håber det gav lidt mere ide om hvad det er jeg kan og ønsker.