Jeg har igennem den seneste tid læst en masse om affiliate marketing her på Amino og rundt om på diverse blogs og finder der ret så interessant og har besluttet at se om jeg kan få stablet noget på benene. Jeg har sådan set et sted at starte, men spørgsmålet er om det kan fører til noget og det er her jeg har brug for jeres mening. Jeg har siden 2003 haft hjemmesiden www.superyachts.wordpress.com hvor jeg skriver om hvordan man kan få job på en privat ejet yacht rundt om i verden, og har hjulpet en hel del igennem siden via email. Siden har haft 30000 sidevisninger siden 2008, der bliver linket til siden fra udiverden.dk og job-guide.dk og bliver fundet via google en sjælden gang. Har ikke gjort meget ud af at være synlig da jeg nok ikke har vidst hvordan. Jeg har sidenhen oprettet en facebook gruppe hvor der pt er 22 medlemmer primært folk jeg kender der har været afsted.
Ville denne side være et sted at starte eller er det for snævert? Emnet er jo ikke så relevant i forhold til de kampagner der kører på de forskellige netværk, eller kan det omgåes? Google adsense kunne måske bruges her ? Forslag til udbyggelse af emnet osv modtages gerne.
Jeg ved at siden trænger til en update og det vil der også komme og jeg har nogle ideer til at udbygge siden lidt
Håber i kan få mig videre.
Witt Corell
|
Jeg vil anbefale dig at få siden rykket over på et selvstændigt domæne, sammen med alt indholdet. Grunden til dette er du så selv har kontrol over dit website, og ikke er direkte afhængig af en udbyder.
Hvilke produkter kan være interessante for dine besøende, og hvor godt kender du dem egentlig?
Er det folk der vil rejse, eller er det folk der søger nyt job?
Med venlig hilsen
Casper Schneidereit