Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

verdens første velgørende computer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære AMINOer.

Måske så I TV2 Finans i går aftes? Ellers vil jeg da lige dele den gode stemning her på ENGODSAG.DK med jer - vi har virkelig fået en banebrydende aftale i stand sammen med en af verdens førende computer-producenter, Hewlett-Packard:
http://www.engodsag.dk/content/view/132/52/

Det kommer virkelig til at betyde et boost - ikke mindst for dansk e-handel, hvor over 20.000 nye forbrugere (så mange computere sælger HP om måneden i Danmark) får adgang til netbutikkerne, som samarbejder med ENGODSAG.DK, direkte fra deres skrivebord!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:01
Tillykke med den deal!

Ja, jeg så det i nyhederne i aftes, og det er godt tænkt. Det er jo helt i tråd med HP''s relancering af PC''en som en personlig computer.

Godt gået, gutter!

mvh Carsten
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:33
Tillykke!

Det er en flot aftale at få i hus!

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:07
Det  var et rigtig flot indslag med masser af eksponering af logo og webadressen.

Tillykke med det.

Hvordan afspejler det sig i jeres statistik i aftes og i dag?

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:12
Fem nye shops har signet op, så på business fronten godt. Brugermæssigt har det ikke givet vildt boost - vi ligger normalt på 50.000 besøgende om dagen, og her kan du se januar statistikken:
http://www.engodsag.dk/images/stories/test/januar07.jpg

Til gengæld giver det masser af øget kendskab og positivt image i de kredse, vi ønsker at påvirke, så det er jo dejligt :-)

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Fra  T3CMS Skrevet kl. 10:25
Hej Jonathan
Super godt indslag - STORT Tillykke med aftalen med HP.
Arbejder lidt med forskellige branding firmaer etc. og kunne da godt tænke mig at høre hvordan I fik aftalen om indslaget i hus ??

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:25
Kanon godt gået :-)

Jeg så også indslaget i aftes, det var i top... og så må jeg sige at jeg godt kan li'' at I havde/har reklame på Angolas shorts... det viser lidt om, hvad det er for et koncept I har bygget op. Det styrer for vildt og jeg glæder mig til et godt samarbejde med jer i fremtiden.

Mvh.
René

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31
Jamen tak da :-) Hmm, vi er beskedne jyder, men PR er vi altså ret gode til :-) Har fået skrevet over 750 artikler det seneste 1½ år. Kommer også ud via Ritzau, Politiken, Berlingske Tidende, Jyllands-Posten og 8 andre medier i dag. Men nu er det jo også en ganske god pressehistorie. Men handler jo generelt om at kende nogen, som kender nogen osv. Så det har vi brugt lang tid på :-)
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 13:55
Et stort tillykke herfra!
Det er jo altid dejligt med lidt succes

Jeg så det på ekstrabladet.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Synes nu ikke, at jeg kan finde den på eb.dk?
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)