|
Kære AMINOer. Måske så I TV2 Finans i går aftes? Ellers vil jeg da lige dele den gode stemning her på ENGODSAG.DK med jer - vi har virkelig fået en banebrydende aftale i stand sammen med en af verdens førende computer-producenter, Hewlett-Packard: http://www.engodsag.dk/content/view/132/52/ Det kommer virkelig til at betyde et boost - ikke mindst for dansk e-handel, hvor over 20.000 nye forbrugere (så mange computere sælger HP om måneden i Danmark) får adgang til netbutikkerne, som samarbejder med ENGODSAG.DK, direkte fra deres skrivebord! |
verdens første velgørende computer
|
Ja, jeg så det i nyhederne i aftes, og det er godt tænkt. Det er jo helt i tråd med HP''s relancering af PC''en som en personlig computer. Godt gået, gutter! mvh Carsten |
|
Det er en flot aftale at få i hus! |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Det var et rigtig flot indslag med masser af eksponering af logo og webadressen. Tillykke med det. Hvordan afspejler det sig i jeres statistik i aftes og i dag? mvh Hans |
|
Fem nye shops har signet op, så på business fronten godt. Brugermæssigt har det ikke givet vildt boost - vi ligger normalt på 50.000 besøgende om dagen, og her kan du se januar statistikken: http://www.engodsag.dk/images/stories/test/januar07.jpg Til gengæld giver det masser af øget kendskab og positivt image i de kredse, vi ønsker at påvirke, så det er jo dejligt :-) |
|
Hej Jonathan Super godt indslag - STORT Tillykke med aftalen med HP. Arbejder lidt med forskellige branding firmaer etc. og kunne da godt tænke mig at høre hvordan I fik aftalen om indslaget i hus ?? |
|
Kanon godt gået :-) Jeg så også indslaget i aftes, det var i top... og så må jeg sige at jeg godt kan li'' at I havde/har reklame på Angolas shorts... det viser lidt om, hvad det er for et koncept I har bygget op. Det styrer for vildt og jeg glæder mig til et godt samarbejde med jer i fremtiden. Mvh. René |
|
|
|
Et stort tillykke herfra! ![]() ![]() ![]() ![]() Det er jo altid dejligt med lidt succes ![]() Jeg så det på ekstrabladet.dk. |
Bliv gratis medlem