Kære AMINOer. Måske så I TV2 Finans i går aftes? Ellers vil jeg da lige dele den gode stemning her på ENGODSAG.DK med jer - vi har virkelig fået en banebrydende aftale i stand sammen med en af verdens førende computer-producenter, Hewlett-Packard: http://www.engodsag.dk/content/view/132/52/ Det kommer virkelig til at betyde et boost - ikke mindst for dansk e-handel, hvor over 20.000 nye forbrugere (så mange computere sælger HP om måneden i Danmark) får adgang til netbutikkerne, som samarbejder med ENGODSAG.DK, direkte fra deres skrivebord! |
verdens første velgørende computer
Ja, jeg så det i nyhederne i aftes, og det er godt tænkt. Det er jo helt i tråd med HP''s relancering af PC''en som en personlig computer. Godt gået, gutter! mvh Carsten |
Det er en flot aftale at få i hus! |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Det var et rigtig flot indslag med masser af eksponering af logo og webadressen. Tillykke med det. Hvordan afspejler det sig i jeres statistik i aftes og i dag? mvh Hans |
Fem nye shops har signet op, så på business fronten godt. Brugermæssigt har det ikke givet vildt boost - vi ligger normalt på 50.000 besøgende om dagen, og her kan du se januar statistikken: http://www.engodsag.dk/images/stories/test/januar07.jpg Til gengæld giver det masser af øget kendskab og positivt image i de kredse, vi ønsker at påvirke, så det er jo dejligt :-) |
Hej Jonathan Super godt indslag - STORT Tillykke med aftalen med HP. Arbejder lidt med forskellige branding firmaer etc. og kunne da godt tænke mig at høre hvordan I fik aftalen om indslaget i hus ?? |
Kanon godt gået :-) Jeg så også indslaget i aftes, det var i top... og så må jeg sige at jeg godt kan li'' at I havde/har reklame på Angolas shorts... det viser lidt om, hvad det er for et koncept I har bygget op. Det styrer for vildt og jeg glæder mig til et godt samarbejde med jer i fremtiden. Mvh. René |
|
Et stort tillykke herfra! ![]() ![]() ![]() ![]() Det er jo altid dejligt med lidt succes ![]() Jeg så det på ekstrabladet.dk. |