Hej Amino-netværk, Jeg vil gerne høre jeres mening om nedenstående produkter. Jeg har udviklet TravelBoard og LightBoard, som er et tilbud om sparring til iværksættere og virksomhedsejere. I stedet for en formel bestyrelse, som ofte koster 30.000-50.000 årligt for et professionelt bestyrelsesmedlem, kan de mindre virksomheder tegne abonnement på........ 1. TravelBoard, som dækker telefonisk sparring, en månedligt møde med udarbejdelse af forretningsplan og handlingsplaner, samt deltagelse i netværksmøder 6-7 gange årligt. Pris kr. 2.000,- månedligt med en binding på min 3 måneder. ....eller 2. LightBoard, som dækker telefonisk såparring, deltagelse i netværksmøder 6 gange årligt. Pris kr. 350,- månedligt med en binding på 6 måneder. Netværksmøderne er "kompetencegivende" møder, som eksempelvis kunne være salgstræning, forhandlingsteknik, forretningsplan eller lign. Disse møder er inkluderet i prisen. Mit spørgsmål er nu....... Lyder konceptet spiseligt??
VH, Michael Sjolte
|
Hej Michael
Det lyder da som en meget god vinkel.
Men to ting kunne være en udfording:
Det kræver et meget bredt netværk at kunne tilfredstille dine potentielle kunder. Jeg vil nok foretrække at betale mere og så udvælge dem som jeg mener passer til det jeg mangler i mine virksomheder, fremfor at købe adgang til et fast panel som måske ikke helt opfylder mine behov.
Der udover så er det meget sjældent at de mindre virksomheder faktisk vil betale for sådan en ydelse alene af den årsag at man måske ikke er kommet i fasen hvor man har indset at man ikke selv kan alt.
Men om det lyder spiseligt? - helt afgjort og spændende koncept.
De bedste kaffe hilsner
Søren