Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestyrelse i små virksomheder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-netværk,

Jeg vil gerne høre jeres mening om nedenstående produkter.

Jeg har udviklet TravelBoard og LightBoard, som er et tilbud om sparring til iværksættere og virksomhedsejere. I stedet for en formel bestyrelse, som ofte koster 30.000-50.000 årligt for et professionelt bestyrelsesmedlem, kan de mindre virksomheder tegne abonnement på........

1. TravelBoard, som dækker telefonisk sparring, en månedligt møde med udarbejdelse af forretningsplan og handlingsplaner, samt deltagelse i netværksmøder 6-7 gange årligt. Pris kr. 2.000,- månedligt med en binding på min 3 måneder.

....eller

2. LightBoard, som dækker telefonisk såparring, deltagelse i netværksmøder 6 gange årligt. Pris kr. 350,- månedligt med en binding på 6 måneder.

Netværksmøderne er "kompetencegivende" møder, som eksempelvis kunne være salgstræning, forhandlingsteknik, forretningsplan eller lign. Disse møder er inkluderet i prisen.

Mit spørgsmål er nu.......

Lyder konceptet spiseligt??

VH,

Michael Sjolte

www.sjolte-management.dk

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 21:59

Hej Michael

Det lyder da som en meget god vinkel.

Men to ting kunne være en udfording:

Det kræver et meget bredt netværk at kunne tilfredstille dine potentielle kunder. Jeg vil nok foretrække at betale mere og så udvælge dem som jeg mener passer til det jeg mangler i mine virksomheder, fremfor at købe adgang til et fast panel som måske ikke helt opfylder mine behov.

Der udover så er det meget sjældent at de mindre virksomheder faktisk vil betale for sådan en ydelse alene af den årsag at man måske ikke er kommet i fasen hvor man har indset at man ikke selv kan alt.

Men om det lyder spiseligt? - helt afgjort og spændende koncept.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 23:18

Et spændende koncept, som der helt sikkert er brug for.Men sats på størrelsen mellem de helt små virksomheder (som nok ikke prioriterer dette) og de mellemstore.  

Jeg tror dog at telefonisk kontakt er for upersonlig. Hvem gider lade sig rådgive af en telefonstemme? Jeg tror der skal mere kød og blod på...Bedre at sætte prisen op, og så besøge virksomheden istedet. Det skaber personlige relationer og tillid...som er bidende nødvendigt hvis man skal lade sig rådgive af nogen...Eller fokuser på et marked du kan nå geografisk.Alternativt, kunne du rejse et netværk af spidskompetencer. En jurist, en økonom, en markedsføringsekspert osv...så får virksomheden forskellige input - alt efter det aktuelle behov..

Har du en forretningsplan for konceptet...? i den vil du skulle definere dit marked og din præcise målgruppe. Kontakt mig gerne hvis du har brug for hjælp eller sparring- enten til forretningsplanen, din konceptudvikling eller måske din markedsføring...

Hilsen Anette Christensen, Koncept Marketing
Sønderborg.
www. konceptmarketing.dk

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 23:22

Smiler...tjekkede lige din hjemmeside. Den med forretningsplanen klarer du vist selv :-)

Ellers spændende med workshoppen. Er faktisk ved at starte noget lignende op i Sydjylland.

Hvor tit udbyder du workshoppen, og hvor mange deltagere er der typisk på et hold?

Hilsen
Anette Christensen, Koncept Marketing, Sønderborg. www.konceptmarketing.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)