Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe mig?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har startet min webshop op - www.webonnet.dk - og jeg behøver, som alle andre i opstarten, hjælp til markedsføringen, så jeg kan komme ud over "rampen".

Jeg leder derfor efter en person, eller et firma, der kan tilbyde mig noget hjælp til noget markedsføring af den ene eller anden art, til relativt billige penge.

Du må gerne fortælle mig, hvilke ydelser du beskæftiger dig med og kan hjælpe mig med på forhånd, samt hvilke referencer du har, osv.

Jeg leder derfor ikke efter dyre - som sikkert er prisen værd - løsninger, da jeg er en mindre virksomhed, så kapitalen er beskeden.

Er du den rette til at hjælpe mig, vil jeg være taknemmelig, hvis du giver lyd fra dig!

Med venlig hilsen

webonnet 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:42
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

hvilken slags markedsføring

.

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 16:51

Jonathan Hansen:

hvilken slags markedsføring

Det er jo det, jeg efterspørger hos firmaer, der kan tilbyde mig.

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 17:47

Men jeg havde håbet på, at der var nogle derude et sted?!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:43

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47

Jeg tilbyder en del inden for seo og jeg er helt sikker på jeg kunne sammensætte en pakkeløsning til billige penge der passer til lige præcis dig og din nye side. Tag et kig på min profil seo freelancer

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:52

Jeg ville starte ud med AdWords og satse på billige specifikke long tail søgninger, som f.eks. sort Razor Naga eller køb roccat vire gaming headset.

Du får ikke ret mange klik på det enkelte søgeord, men tilgengæld er søgningerne yderst relevante og du kan sikkert få klik til under 1,- kr.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 21:22

Tak for inputs, drenge - jeg synes virkelig bare, at det er en jungle med det her markedsføring her i starten, så pt. virker det som en uoverskuelig opgave, hvorfor jeg går med tankerne om at outsource den del til andre kompetente firmaer, der ikke laver andet, og hvor deres passion er netop inden for det område - men igen er stopklodsen, at jeg ikke har alverdens penge at kaste efter det. 

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 18:20

Er her nogen? Jeg har virkelig behov for hjælp - I behøver ikke gemme jer.

Del ud af jeres ekspertise - jeg ved, at jeg ikke er den eneste webshop-ejer. Wink 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:32

Jeg har ansvaret for salg og markedsføring i en virksomhed der handler mobiltilbehør online.

Jeg vil gerne hjælpe dig igang

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)