Hej Ja! - SEO er svært og der er mange klamphuggere, for nu at bruge dine det ord. Det er jo derfor der findes en niche af SEO eksperter. ( der burde måske være en brancheforening ) Ang. opkald og afvisningsprocent. Så er det da super at dit telefonnummer står midt på forsiden. Jeg går ud fra du har analytics på din side og selvom den ikke fortæller alt, så er det tæt på. Der er rigtig meget god information at hente der. Analytisc kan jo blandt andet fortælle dig noget om de ord og sætninger kommende kunder bruger.
Brug linket, og giv det gerne videre. SØGEORDSRAPPORT Venlig hilsen Carsten
|
Ib Abildgaard, RÅD & MAL:Eksempel afvisningsprocent på ens hjemmeside. Mange vælger at klikke bort og ringe istedet, altså højere afvisningsprocent, noget skidt statisk, men måske godt for fimaet - konverteringen op.
Hvis du har rigtig mange opkald fra de besøgende som har fundet din hjemmeside, så kan jeg anbefale at du får oprettet et 70-nummer med opkaldsstatistik, som er unikt for den hjemmeside eller enkelte side som du vil måle. Nummeret sættes blot til at viderestille til det nummer du vil modtage opkald på.
Det er forholdsvist billigt, og du får derved muligheden for at måle noget du normalt ikke kan måle - nemlig hvor mange der vælger at ringe på dit telefonnummer på en kampagne eller din hjemmeside.
Som de andre herinde vil jeg helt klart også anbefale on-site optimering. Vi har en del kunder som har nået super gode resultater på blot at få optimeret deres hjemmeside. (Det er en vigtig del af seo'en som af en eller anden grund ofte glemmes hos diverse seo-bureauer - nok fordi de kun er fokuseret på linkbuilding og ikke ved en dyt om teknik på hjemmesider).