Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

investor/samarbejdspartner til Svensk webshop

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino venner

2 måneder mere, så springer jeg ud som selvstændig. Nææ en masse tid og fokus der kommer :)

Jeg søger en investor til at starte en virksomhed sammen med mig. Jeg har omkring 400 produkter indenfor samme genre og virksomheden skal være 100 % Svensk. 

Ok, så vi skal koge en suppe, der ender ud i en god Svensk webbutik, med virtuel kontor i Sverige, svensk bank konto osv... I gryden smider jeg:

Det grundlæggende software, design m.m., den daglige drift optimering osv. Ligeledes vil jeg over de næste 2-3 måneder laver tekster og tekster til de 400 produkter. 

Du skal smide hvad det koster at få hostet shoppen, oversættelser af tekster og designændringer. Dertil kommer en række andre start udgifter, min nuværende vurdering er at det er omkring 60.000 kr.

At jeg ikke smider penge i puljen har intet at gøre med motivation eller tro på projektet. Det er faktisk simpelt, det skyldes at jeg ikke har nogen.

Jeg er ikke afvisende for at en investor også kan være med i den daglige drift, eller såmen være med ved at rådgive mig eller fx. lave SEO eller andet på shoppen. Faktisk ser jeg det kun som en fordel.

Når alt overstående er skrevet, så er dette et indledende opråb. Jeg har ikke lange forretningeplaner eller andet, men et ønske om at skabe den første kontakt. 

Smid mig en mail på info@kennethboysen.dk hvis overstående lyder spændende og du har lyst til at arbejde sammen med mig. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)