Hej Aminoer. Lad mig dele en oplevelse med jer, som jeg havde i denne uge. En iværksætter ringede mig op tirsdag eftermiddag. Hun havde skrevet på sin forretningsplan i nogle måneder og skulle nu i banken og rejse kapital. Første bankaftale var torsdag formiddag. Hun behøvede review og sparring på sin forretningsplan, da det var en del penge hun skulle ud at låne. Tiden var knap og vi sammensatte derfor et turbo-forløb til hende. Jeg reviewede hendes forretningsplan og sendte hende skabeloner på det hun manglede . Hun arbejdede intenst og langt ud på natten og næste dag mødtes vi til 2 timers møde, hvor vi fik de sidste ting på plads. Efter bankmødet fik jeg en sms: "Stor stor tak for din hjælp. Da jeg tog afsted her kl 10 havde jeg en god tilfredshedsfølelse. Synes det var blevet super godt og professionelt. Kunne mærke at de 3 bankmænd var imponeret over det arbejde jeg havde gjort mig. "..Jeg afventer stadig besked på om det lykkedes iværksætteren at rejse kapitalen, men er ikke i tvivl om, at selv et intenst review på ens forretningsplan kan gøre en stor forskel. Anette, www.konceptmarketing.dk |
Ja det lyder som en rigtig go idé ;-D
Bankerne er meget tilbageholdne i denne "krisetid". Utroligt så bange de er for at låne penge ud.
Venlig hilsen
Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling på nettet