Hej Amino''er! Jeg har en idé til en forbrugerportal, som jeg ønsker at realisere. Det drejer sig om en website, hvor forbrugerer kan logge sig ind og videregive deres erfaringer med en virksomhed, som de har handlet hos. Den minder lidt om www.vavirk.dk, men henvender sig kun til en specifik branche. Siden skal være professionelt opbygget, da den skal virke tillidsfuld, når folk klikker ind på siden. Jeg har intet kendskab til udvikling af hjemmesider og hvad der tilhører, og har derfor brug for en udvikler, som også skal fungere som sparringspartner. Da jeg er fra Nordsjælland, vil det være en fordel, hvis du er lokaliseret i samme område, grundet evt. møder, men det er ikke et krav. MVH Kenneth Petersen |
Udvikling af forbrugerportal
Vi vil da gerne melde os på banen som leverandør. Hvis du gerne vil have et tilbud, kan du sende mig nogle lidt mere udførlige specifikationer af hvad du gerne vil have af funktionaliteter på siden. Så kan vi give et estimat af en pris ud fra det. Du kan læse lidt mere om os på vores hjemmeside, hvor du også kan finde priser og referencer. Hvis du har spørgsmål kan du skrive eller ringe på; mail: psj@taketwo.dk, tlf; 40685707 Mvh Peder S Jensen |
Lyder spændende. Måske du kan bruge www.dumpeprocent.dk som inspiration - har jeg selv stået for design og udvikling af .... det er blot rettet mod tidligere elever der skal fortælle om kørerskoler. Jeg har dog pt. ret travlt, men vi kan måske finde ud af noget... ved ikke hvor langt det site jeg der har lavet er fra det du ønsker. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Du kan kontakte mig på mag@itechnic.dk med flere informationer om opgaven. Så kan vi evt. komme med et tilbud på sådan en side. |
www.nfdesign.dk
|
|
Du er meget velkommen at bruge mig som sparringspartner, kunne være interresant at deltage i. Hvis du bor i København er du velkommen til at komme forbi kontoret en dag - ellers vil også med glæde hjælpe dig via amino eller email. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Hej Peder. Jeg bruger lige weekenden til at gennemtænke projektet, så jeg ved hvilke funktioner hjemmesiden skal indeholde. Jeg har noteret din emailadresse ned, og vender tilbage hurtigst muligt. |
Hej Jesper. Det er ikke lige det domæne, jeg skal bruge, men tak for tilbuddet. |