Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra hjemløs til milliardær i Danmark. Og med muslimsk baggrund

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alle odds har helt sikkert været imod Enan Galaly, da han som 20 årig rejste fra Egypten til Østrig med 10 pund på lommen. I Wien boede han på gaden og levede af mad fra skraldespande.

Senere samme år tog han til DK og arbejdede som opvasker. Hele tiden tilbød han på hotellet at han ville arbejde gratis . Han gjorde således : Enan arbejder som opvasker, men vil gerne frem i livet. Han indser at få at stillingen højere oppe i systemet, må han lave lidt ekstra gratis arbejde indenfor netop den stillings arbejdsbeskrivelse. Det gør han så, og læser om drift af hoteller og økonomi samtidig. Som opvasker. Og samtidig bliver han mobbet af en af cheferne der kalder ham med racistiske ord.

Men han bliver ved. Han bliver receptionist, hotelbestyrer og ejer nu en kæde af hoteller og er blevet slået til Ridder af Dannebrog.

Der er desværre ikke så meget med Enan derude på nettet, men her en lille video med ham. Lig mærke til slutsætningen : " Jeg startede med at arbejde hårdt for at få et sted at sove og noget at spise. Det er stadig det der driver mig "

Lidt inspiration til en fredag. Nu holder jeg fri. God weekend

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her er hvad han sagde til en forsamling af muslimske unge mænd til et foredrag i Aarhus :

"