Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ide/site, design dit eget møbel.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Faldt over dette site: http://www.fhstrade.co.uk/index.asp

Synes deres produkter er meget flotte og god kvalitet, og så synes jeg det er utroligt smart at man kan vælge hvilken finish man vil have på produktet.

Jeg har dog ingen anelse om det evt ville kunne være bæredygtigt i from af en DANSK webshop, der sælger disse produkter.

Det er jo også dyrt i fragt med så store produkter fra england til dk.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt sikkert sjove møbler, men stilarten gør at kundegruppen vil blive begrænset alene i DK - så skulle norge & sverige være med inde i billedet..

Men den der starter sådan noget spændende noget op, skal have ekstrem gode kontakter til journalister på uge /bolig /mode-blade, for at begrænse markedesføringsomkostninger, når produkterne er så sofistikerede som dem på den engelske hjemmeside..

jeg finder det også spændende, og kender stort til møbelbranchen, men den har desværre fået en røvsyg omgang i de seneste 10 år - alt er jo påvirket af kæderne (køb og smid ud møbler) og deres indbyrdes konkurrence, og begrænset med muligheder for de mange små nichebutikker.

kig over skulderne til Frankrigs moderne stil og til tysklands mere ekslusive møbler

håber du kan bruge det til noget...

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er da cool at man selv kan bestemme det finish det skal have. Det må da også findes i Danmark.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen

Nej det findes ikke i DK. Det er for dyrt med lønninger på den måde.

det nærmest du kommer i DK, er i stil med det Hurup møbelfabrik, som gør det i sofaer..

 

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)