Det er fandme godt formuleret! 5 x |
Mattias Sonne:Mikael christiansen:jeg Ved ikke hvor meget støtte de pakker giver , med jeg synes det giver mere glæde som iværksættere at klare alle penge sager selv
Amen! Staten er til for at hjælpe den svage, ikke alle os andre.
Iværksætteren er så til for at hjælpe staten.. Eller noget! ;-) he he
Men jeg tænker også, at jo mindre støtte jo bedre, ingen penge = sindsyg kreativitet.
Jeg er rimeligt enig med dig, jeg syntes ordsproget , " Sulten ulv jager bedst" har givet god mening for mig .. I de perioder hvor man tjener de penge man har brug for og ikke skal tænke over økonomi i daglidagen får man også sløset en del penge bort.
Når man så rammer er periode hvor der hverken er til vådt eller tørt , eks bliver man arbejdsløs . ja så spirer min iværksætter hjerne ihvertfald, og jeg skal ihvertfald ikke bruge penge på unødige ting , køb bliver mere velovervejet og man kommer ikk til at kaste penge væk på samme måde, for nu tæller hver en krone pludselig .
Så for mig personligt er det ikke en negativ ting at jeg ingen støtte har fået, tvært imod, hvis man kan bygge noget fra bunden uden de store midler til at starte med midt i en finanskrise, ja så tror jeg man har et godt fundament for en sund forretning.
Bliv gratis medlem