Hej Aminoer |
Sasa Kovacevic:Tag bare Facebooks reklameplatform. De har flere oplysninger og detaljer end Google og det er jo allerede med til at det er lettere at ramme sin målgruppe via Facebook end Google.
Men ja. Skyd endelig løs, hvis I har noget!
Ja, men så vil jeg da lægge ud
Jeg er slet ikke enig i ovenstående påstand.
Hvor har du dog fået den opfattelse fra?
Hvis du bytter rundt på navnene så er jeg enig.
Eks.:
Du sælger barnevogne.
På Facebook kan du, som jeg forstår det, vælge at præsentere annoncer over for kvinder i den mest fødedygtige alder, eks. 20-29 år.
Dvs. alle kvinder i denne aldersgruppe bliver udsat for annoncen uanset om de er gravide og leder efter en barnevogn eller ej = den så velkendte annonceblindhed.
Desuden er de i "social mode", ikke i "købe mode".
Hvordan kan det komme blot i nærdheden af en person (måske endda en mand???), der har søgt:
"barnevogn blå (mærke) odense pris".
I min verden er Facebook stadig et haglgevær der prøver bare at ramme noget og en gang imellem er heldig grundet de sindsyg mange sidevisninger hvorimod Google svarer til sniperen, der med laserlys og kikkertsigte målretter synligheden imod præcis dem, der er købeklare.
Venlig hilsen,
Christian