Dato: 07-02-2007 20:18:14
Forfatter: ideavelop
Til alle opfindere, idemagere og andre ''skæve eksistenser'' på Amino

Min nye hjemmeside er ved at være færdig, kunne derfor godt tænke mig lidt feed-back vedr. design, brugervenlighed, troværdighed osv.osv...
http://www.ideavelop.dkTak for ulejligheden.
Mvh.
michael
Jeg kan på en sær måde godt lide din hjemmeside, og samtidig synes mit professionelle jeg, at det er en af de mest forfærdelige sider, jeg længe har set. På en eller anden mærkelig måde virker din hjemmeside troværdig, selv om den bryder med mange af de principper, jeg selv bruger -
1) Der er hele to "rullende fortove"; bare ét virker forstyrrende. 2)
Janteloven er bare gaaab; det er set mange gange før. 3) Der er en side med en million (kun en smule overdrevent)
opfindelser gennem tiderne - det er uoverskueligt og overkill - hvad er budskabet med det? 4) De fleste sider er overloadede med information. Det betyder, at man som læser typisk vil skimme igennem dem, og forsøge at finde det, der er vigtigst for en. 5) Layoutet er bare weird.
Som sagt er jeg ret vild med din hjemmeside, og jeg synes også, at konceptet for ideavelop er meget spændende. Specielt kan jeg godt lide din "naive" idé om at ansætte mennesker, som andre ikke gider at ansætte. Det er lige efter mit hjerte.
med venlig hilsen
Kristian Melchior Echwald
Webexpressen
PS: Indlægget og mit svar bør vist ligge i en anden tråd, er der nogen, der kan ordne det?