Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af ide..

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
J
Dato: 21-01-2007 10:20:05 Forfatter:cruiser
hej allesammen..

vil høre om der er nogen der har en ide til salg...? Er pengestærk nok..! det kan være hvad som helst...

eg har nogle stykker. Endda nogen der er realistiske. Er der ingen krav til ideens indhold?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24
Hej cruiser.

Har også nogle idéer, bl.a. en der vil være rigtig ideel her til sommer. Send mig en PM eller email, så kan vi snakke om det.

Mvh

Kasper A

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:06
Her får du en idé ganske gratis:

Lav noget mere take-away, med levering i København. Om natten. Tror vi er en del der bruger nattetimerne til at arbejde osv. At man kunne bestille andet en kebab eller smutte ned på McDonalds ville være rart.

På forhånd tak.

Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:18
Til alle opfindere, idemagere og andre "skæve eksistenser" på AminoMin nye hjemmeside er ved at være færdig, kunne derfor godt tænke mig lidt feed-back vedr. design, brugervenlighed, troværdighed osv.osv... http://www.ideavelop.dk

Tak for ulejligheden.

Mvh.

michael

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 23:39
Dato: 07-02-2007 20:18:14 Forfatter: ideavelop
Til alle opfindere, idemagere og andre ''skæve eksistenser'' på AminoMin nye hjemmeside er ved at være færdig, kunne derfor godt tænke mig lidt feed-back vedr. design, brugervenlighed, troværdighed osv.osv... http://www.ideavelop.dk

Tak for ulejligheden.

Mvh.

michael

Jeg kan på en sær måde godt lide din hjemmeside, og samtidig synes mit professionelle jeg, at det er en af de mest forfærdelige sider, jeg længe har set. På en eller anden mærkelig måde virker din hjemmeside troværdig, selv om den bryder med mange af de principper, jeg selv bruger -

1) Der er hele to "rullende fortove"; bare ét virker forstyrrende. 2) Janteloven er bare gaaab; det er set mange gange før. 3) Der er en side med en million (kun en smule overdrevent) opfindelser gennem tiderne - det er uoverskueligt og overkill - hvad er budskabet med det? 4) De fleste sider er overloadede med information. Det betyder, at man som læser typisk vil skimme igennem dem, og forsøge at finde det, der er vigtigst for en. 5) Layoutet er bare weird.

Som sagt er jeg ret vild med din hjemmeside, og jeg synes også, at konceptet for ideavelop er meget spændende. Specielt kan jeg godt lide din "naive" idé om at ansætte mennesker, som andre ikke gider at ansætte. Det er lige efter mit hjerte.

med venlig hilsen

Kristian Melchior Echwald

Webexpressen

PS: Indlægget og mit svar bør vist ligge i en anden tråd, er der nogen, der kan ordne det? 

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 20:12
Jeg har en ide, som burde kunne give en omsætning på 50-500 mio. kr. på 5 år, hvis man er rigtig god. Eneste krav til, at det bliver en success, er at du selv sammensætter et team bestående af knalddygtige programmører med mindst 1 person, der har forstand på chipproduktion, og gerne også nanoteknologisk chipproduktion, samt at du er i stand til at opbygge et firma med international pondus. Jeg har også en reference til en første kunde, der vil hjælpe med produktet såfremt de kan bruge produktet til en lav pris. Det er ikke ekstremt kompliceret, det er bare et spørgsmål om at udnytte en niche, hvor der er mange penge og få leverandører.

Hvis jeg ikke selv var i gang med noget andet, der er lige så spændende, så ville jeg nok være i gang med ovenstående.

Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:59
Ja jeg har en ide :-)

kontakt mig venligst på tlf40 25 55 12

Mvh Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:05
En IT-service virksomhed der udelukkende beskæftiger sig med optimering af andre virksomheder ved at indføre IT og hvor IT-service virksomheden betales efter den værdi der tilføres kundens virksomhed i en årrække (f.eks 50% af denne værditilførsel).

Der er flere udfordringer der skal løses - bl.a. måling af værditilførsel. Jeg har nedskrevet flere tanker om det, så hvis nogen er intereeseret...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:08
Hej Konge,

Din ide bliver tabt på gulvet når den kommer ud i salgsleddet... Men tanken er faktisk god nok!

(I øvrigt så er der også et hygiejne problem. Der er mange strikse regler inden for ta'' selv produkter)

Der er ingen tankstation eller anden detailforr. med respekt for sig selv, der vil gøre det pga.:

- Ingen skifter 3 m2 forretningsareal ud med et produkt som kun sælger 4 måneder om året (is = sommerprodukt)

- Hvis det skal være tekniske doseringsmaskiner, så bliver det alt for stor en investering

- En fryser som skal kunne tåle at stå åbent konstant med effektiv frysning af produkter, koster ca. 90-120.000 Kr.

- Konceptet sælger ikke bedre end så meget andet, derfor = mere arbejde for forr.indehaveren = Han orker ikke at rode med det...

MVH

R.Rosenberg

Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:37
hejsa

jeg er netop blevet opmærksom på dette site  og får lyst til at høre om du stadig er interesseret i en idé ? faktisk en genial idé?

den har været igennem Proff of concept og Proff of marked...er patent ansøgt og har internationalt potentiale

ser frem til at høre nærmere

mvh

AQUA

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)