Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af ide..

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

lige den ide med isen sys jeg nu ik'' holder... ide konge jeg ville ikke ha'' noget imod at skrivr under på hemmeligholdes aftale hvis det er du har nogen andre givtige forslag.. ha'' en god aften

Fra Bryrup
Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:29
Hej Cruiser!

På hvilket stadie søger du en ide??

Et stadie ligesom idekongens is-ide eller noget som er afprøvet, m.m. hvor der mest af alt mangler kapital??

Jeg spørger da jeg har samlet en del ideer igennem tiden, men enten ikke har tid eller har startet på undersøgelser og lidt tests...uden at komme videre pga. den daglige trommerom...

Altså: Hvad skal der til før du kan vurdere en ide?

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 05:32
Hejsa
Vil lige høre om du evt. kunne være interesseret i et web-baseret projekt? Syntes ikke lige jeg her i de tidlige morgentimer kan overskue at skrive en fantastisk lang beskrivelse af et projekt, hvis det overhovedet ikke kunne have noget interesse.
Du kan lige skrive en pm eller en mail til psj@taketwo.dk hvis du gerne vil høre mere, så skal jeg nok lige sætte en ½ timer af til at uddybe ideen lidt.

Mvh Peder S Jensen

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 13:25
Hej Cruiser

Jeg vil gerne sælge dig en idé; evt. kan vi arbejde sammen om at føre idéen frem til en bæredygtig virksomhed, som du så kan overtage. Jeg har flere forretningsplaner på lager, så hvis du kan fortælle mig lidt om, hvad du gerne vil arbejde med, så kan jeg måske finde et match.

Send mig en besked, hvis du er interesseret.
Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 13:28
Man kunne jo vælge sælge iskugler i små poser, fast pris 3kr. pr kugle, så er det bare at købe et bære eller en vaffel ved siden af. Eller hvad med en iskuglemaskine klik på jordbær og vupti så lander der en jorbærkulge i et bærer a''la kaffeautomater.

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Fra Tune
Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 77
Fra  Whisky Tastings and Tours Skrevet kl. 11:34
Dato: 21-01-2007 10:20:05 Forfatter:cruiser
hej allesammen..

vil høre om der er nogen der har en ide til salg...? Er pengestærk nok..! det kan være hvad som helst...

Hej Cruiser
Når du siger til salg, mener du så at du vil købe et helt koncept? Vil du investere og drive virkssomheden sammen med ide folkene, eller hvad har du i tankerne? "Er pengestærk nok!" Hvad betyder det? Min kompgnon og jeg har et koncept, som kræver et sted mellem 3 og 5 millioner i startkapital, er det på et niveau du vil/kan være med på?

Fra Hillerød
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:05
Jeg har også nogle idéer til salg!

Jeg tror dog for meget på dem til at ville sælge dem til en kontant pris, men vil gerne "sælge dem" for en aftalt provisionsprocent, hvis du ellers kan overbevise mig om at du kan få dem til at  tjene penge - for det er der potentiale for.

Hvis du er interesseret  kan du sende mig en mail , og jeg kan give dig en kort beskrivelse, hvorefter vi kan underskrive en hemmeligholdelseserklæring og du kan høre om resten inden evt. "køb".

Mvh.

Mads T Thorsdal
madstt@gmail.com

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 10:40
Har læst ja... hundredevis af tråde igennem efterhånden, for at få en føler på hvad der rør sig herinde, hvem laver hvad og hvornår... nej okay...nok ikke hvornår, men i hvert tilfælde synes jeg denne tråd ligner alle andre hvor trådens forfatter har skrevet "jeg har pengene hvis du har idéen".

Men helt ærligt... der er ingen tråde hvor der tilsyneladende synes at være indgået nogle seriøse aftaler..

Jeg skriver dette som en - måske - ubuden gæst i en andens tråd... men jeg synes der er virkelig mange gode hoveder der spilder sin tid (ligesom jeg) med at håbe på at rende ind i pengemanden der kan hjælpe en igang med selv at blive selvstændig o.s.v.

Stoler vi "opfindere" så lidt på hinanden at vi egentlig ikke vil/kan stå sammen?

Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig at samle et team af "sparringspartnere" indenfor forskellige niecher og derigennem lave en kæmpe opfinderkanon som bare sprøjtede gode idéer ud til de investorer der virkelig var seriøse.

Til dig Cruiser - er det svært at finde gode idéer at investere i? eller lægger man det bare ikke ud offentligt, når der er gevist (samarbejde)?

Har du før investeret i andres idéer?

Ja undskyld... men jeg kan nu godt li at vide om dem jeg giver mine idéer til er seriøse og om de er førstegangsinvestorer o.s.v. Lidt ligesom i investorer gerne vil vide lidt om os opfindere før i tør satse....

Kærligst Sue

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:55
Jeg tror nu der er en del pengestærke aminobrugere, de er nok bare ikke en aktiv del herinde, men holder istedet for øje med folk der søger, eller har gode ideer, og tager derefter direkte kontakt.

Det samme tror jeg Cruiser har valgt at gøre, da han sikkert har fået ligeså mange, hvis ikke flere, ideer tilsendt privat.

Vil dog give ret i at man godt lige kunne give lyd om at man ikke længere var søgende hvis det var tilfældet. Men husk på at amino læses af mange flere end der er er brugere.

Lige nu er der 42 brugere online, men 2400 mennesker der sidder og kigger og læser tråde igennem.
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 11:22
Hej Martin T.

Tak for respons - og ja, du har ret. Selvfølgelig sidder de og lurer ;) men jeg synes bare ofte det virker totalt useriøst når folk (undskyld til forfatteren af denne tråd) kaster sine milioner i grams!!! Men OK... jeg kan selvfølgelig godt se fidusen, jeg vil bare så gerne kende nogle fakta omkring de samarbejder der ER indgået gennem eks. aminos brugere... for jeg kan simpelthen ikke finde et eneste sted hvor tråde emmer af indgåede aftaler og success.

Jeg har bare krudt i nummeren.... hader hvis tingene går for langsomt, og jeg er selv i en process hvor jeg er igang med at lede efter en "Sugar Daddy" :) ... så selvfølgelig vil jeg se at andre har været der hvor jeg er og er endt med success :)

Og så lige til sidst... hvis der er så mange seriøse pengestærke aminobrugere der nok bare ikke deltager aktivt som du skriver... så synes jeg det er rigtig surt. For de kan jo bidrage med ligeså mange gode og brugbare oplysninger til dem der er mindre erfarne og til os der igen og igen spørger om ting og sager der er rettet mod ja...investorerne.

Jeg har da endnu ikke fået svar på de spørgsmål jeg har lagt ud andre steder herinde, og eks. hvordan man kan indgår aftaler med en investor rent praktisk o.s.v.

Takker på forhånd.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)