Har læst ja... hundredevis af tråde igennem efterhånden, for at få en føler på hvad der rør sig herinde, hvem laver hvad og hvornår... nej okay...nok ikke hvornår, men i hvert tilfælde synes jeg denne tråd ligner alle andre hvor trådens forfatter har skrevet "jeg har pengene hvis du har idéen".
Men helt ærligt... der er ingen tråde hvor der tilsyneladende synes at være indgået nogle seriøse aftaler..
Jeg skriver dette som en - måske - ubuden gæst i en andens tråd... men jeg synes der er virkelig mange gode hoveder der spilder sin tid (ligesom jeg) med at håbe på at rende ind i pengemanden der kan hjælpe en igang med selv at blive selvstændig o.s.v.
Stoler vi "opfindere" så lidt på hinanden at vi egentlig ikke vil/kan stå sammen?
Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig at samle et team af "sparringspartnere" indenfor forskellige niecher og derigennem lave en kæmpe opfinderkanon som bare sprøjtede gode idéer ud til de
investorer der virkelig var seriøse.
Til dig Cruiser - er det svært at finde gode idéer at investere i? eller lægger man det bare ikke ud offentligt, når der er gevist (samarbejde)?
Har du før investeret i andres idéer?
Ja undskyld... men jeg kan nu godt li at vide om dem jeg giver mine idéer til er seriøse og om de er førstegangsinvestorer o.s.v. Lidt ligesom i investorer gerne vil vide lidt om os opfindere før i tør satse....
Kærligst Sue