hej allesammen.. vil høre om der er nogen der har en ide til salg...? Er pengestærk nok..! det kan være hvad som helst... |
Køb af ide..
|
Jeg kan da starte med at gøre noget som ingen tør herinde - offentligøre den! : (man er jo ikke idéKongen for ingenting :0) På tankstationer er der frysere med IS, og i det hele taget er det svært for isbranchen at lave et mersalg, da alt skal være så satans koldt hele tiden. Deres konsulenter kan ikke købe gode pladser og lave flotte udstillinger - der tricker forbrugeren. Det eneste de kan er at lave nogen tilbud. Køb 3 betalt for 2 o.s.v. Min Idé er, at ligesom der er bland-selv-slik, skal der også være bland-selv-is. Ligesom når du står ved en iskiosk og vælger kugler. Så går du ind på tankstationen, tager et bæger og begynder at fylde op. Så kan man eventuelt få det vejet ved kassen, eller man skal selv veje det og sætte prislabel på - ligesom i frugt og grønt. Genialt ik. Vil du købe den? Mvh IK |
Blogger & Tekstforfatter
Hej Konge... tjo fin idé men noget af et hygiejneproblem der lige skulle løses :-) Men måske med "fyld-selv-softice" Jeg må indrømme at der var et snert af ironi i mit første indlæg, da det jo kræver en del juridisk arbejde at sælge en idé samtidig med at den skal beskyttes mod misbrug, så et tyndt indlæg som ovenstående giver næppe nogen seriøse henvendelser :-) |
|
Blogger & Tekstforfatter
"Hvorfor er der et hygiejne problem?" Hygiejneproblemet opstår dels af at mange (måske beskidte) fingre skal have hænderne i samme is. (medmindre det bliver noget automatlignende, hvor man trykker på en knap, og ud kommer kuglen). Desuden skal isen have en konstant temperatur på minus et-eller-andet (kender ikke lige reglerne). Jeg vil næsten gætte på at alle bøtter is skal kasseres hver dag ved fyraften. Men når det så er sagt, så er der jo en løsning på alle udfordringer :-) |
|
Blogger & Tekstforfatter
Det er ikke lovligt med en fryser til fri berøring, bare det at få tilladelse til at have kugle is er svært. Der skal installeres vask ved siden af, der skal være selvstændig enhed til opvask af is kugleskovl etc, plus lidt andet... Desværre. Vigtigst skal man sørge for afskærmning så det kun der er det oplærte personale der har kontakt med fødevaren. (Vi prøvede at få det i vores kiosk, men opgav da vores indretning ikke tillod en sådan opstilling) |