Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdateret editor

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Den editor vi bruger, altså der hvor du skriver dine indlæg, har vi nu opdateret til en langt nyere version og så er den kommet på dansk.
Så den burde være hurtigere og så på vort kære modersmål.
Sig til hvis i oplever problemer etc.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:49

Fornemt Martin :-)

Hvis i gerne vil have et lidt mere Amino'ish look på editoren (tinymce) så smid det her link til din Editorprogrammør:

http://www.cirkuit.net/projects/tinymce/cirkuitSkin/

Det er forholdsvist nemt at attache ind i TinyMCE og giver et lidt mere blødt look som matcher de runde hjørner m.v. på Amino.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:12

Hey Oscar

Tak for det, det må vi kigge nærmere på :-)

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:57

Martin Thorborg:

Den editor vi bruger, altså der hvor du skriver dine indlæg, har vi nu opdateret til en langt nyere version og så er den kommet på dansk.

Dbh Martin

Det er surt at du ikke noget at læse denne her smartphone ulempe fra i går: iphone og private beskeder.. går det i ged hos jer ?

Det kunne ellers havde været meget rart hvis det blev rettet. Du kan evt. selv prøve at hive din iphone 4 op af lommen, og prøve at skrive et "Hurtigt Svar" eller skrive en PM uden af sende den, og se hvordan det hele hopper og danser - det er faktisk til at få hovedpine af.  

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:09

@Michael - Det er ikke selve editoren der er problemet på iPhone. Det er den funktionalitet der gør at editoren vises midt på skærmen. Det er en fed feature, men er noget skod på iPhone.

Vi må håbe at Aminos programmør får medlidenhed med os og laver en tjek på om det er en mobil der er inde for at skrive og så bare vise en normal side :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:59

Niels Henriksen:

@Michael - Det er ikke selve editoren der er problemet på iPhone. Det er den funktionalitet der gør at editoren vises midt på skærmen. Det er en fed feature, men er noget skod på iPhone.

Det var også det jeg mente.

Niels Henriksen:

Vi må håbe at Aminos programmør får medlidenhed med os og laver en tjek på om det er en mobil der er inde for at skrive og så bare vise en normal side :)

Det lyder som at det er noget der er rimligt nemt at ordne, jubiii for det, så er chancen nok for at det bliver fikset 100%. 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:28

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Martin Thorborg:

Dbh Martin

Det er surt at du ikke noget at læse denne her smartphone ulempe fra i går: iphone og private beskeder.. går det i ged hos jer ?

Det kunne ellers havde været meget rart hvis det blev rettet. Du kan evt. selv prøve at hive din iphone 4 op af lommen, og prøve at skrive et "Hurtigt Svar" eller skrive en PM uden af sende den, og se hvordan det hele hopper og danser - det er faktisk til at få hovedpine af.  

Det er som Niels skriver 2 forskellige problemstillinger.
Men vi kigger på det ved lejlighed.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:29

Og er det bare mig, eller er editoren ikke blevet vildt hurtig?
Før hang den nogle sekunder på min PC, men nu loader den med det vuns.

Dbh Martin

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 17:48

samme hastighed her ved mig :)

Kristian Ole Rørbye

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 19:16

Martin Thorborg:

Og er det bare mig, eller er editoren ikke blevet vildt hurtig?
Før hang den nogle sekunder på min PC, men nu loader den med det vuns.

Dbh Martin

Det er slet ikke usandsynligt, Martin. Denne version bruger "compressor", hvilket jeg er usikker på den anden gjorde. Så den kan sagtens værehurtigere.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)