Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Godt men alligevel ikke helt tilfreds - hjælp søges...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har muligheden for at gøre det via presswire for ca 1000 kroner.

Hvis du er lidt mere seriøs har jeg kontakt til en der arbejder hos reuters. Det koster dog ca 5 gange så meget, men giver også mere end 5 gange så meget i værdi.

Du er velkommen til at sende mig en PM

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 19:46

Hej Seb

Er det rigtig forstået at man på presswire kan ligge alle ens pressemeddelelser op, og så kan evt. interesserede journalister tage for sig af retterne hvis de mangler lidt nyheds stof, enten online eller i trykt form? - Og det betaler man så et eller andet for pr md/år?

På hvilken måde vil Reuters give 5 gange mere værdi?

En sidste ting, hvem er interesseret i min historie sådan helt generelt - vi har tidligere fået omtale i diverse online medier - men efter selv og have henvendt os til relevante sider - her ligger man ting ud og bliver så eventuelt kontaktet den anden vej rundt?

Undskyld hvis jeg er lidt langsom i optrækket - men har aldrig skrevet en rigtig pressemeddelelse sååå har lidt at lære på det punkt :)

Bendtsen

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:53

Der er nok ikke nogen som vil benytte din pressemeddelelse til at lave en artikel. Men der findes mange sider som "opsnapper" alle pressemeddelelser og udgiver dem på deres side helt automatisk uanset indhold. Hvis du laver links i det du sender ud, så vil du automatisk få et link fra de sider der gør dette. Det er disse links som vil give dig bedre placeringer. Reuters meddelelser bliver "opsnappet" af flere, og giver derfor flere links retur, som igen er det der giver dig gode placeringer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 19:55

Tak seb - nu fes den ind :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)