Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Størrere omsætning

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej hej

Er der nogen der har en fed ide

Jeg har brug for lidt alternativ og prof. sparring til at få min omsætning skudt i vejret.

Jeg har en lille tøjbutik der har eksisteret i ca. 8 md nu og det er ved at være på tide at der bliver gjort noget drastisk for at få omsætningen til at stige. I dec. havde jeg et par annoncer i lokalavisen som gav mig lidt ekstra omsætning og jeg er ved at få lavet et postkort i samme stil som hjemmesiden som skal ud på udvalgte steder.Fx. husdøre, cafeer, foreninger, allle mine vennernes arbejdspladser etc. Men jeg tror ikke at det er nok, der skal gøres noget mere. Men hvad 

Der er lige ved at blive lagt den sidste hånd på min hjemmeside og et klogt hovede er ved at få den fixet til at blive lidt mere google venlig.

Måske du har en fed ide til hvad jeg kan gøre Budgettet er lidt i bund, men selvfølgelig må der satses hvis det er på det rigtige. Alle ideer modtages med kyshånd, også de alternative.

Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:07
Hej Thekla

Hvor i danmark har du din butik?

Jeg hørte her for et par dage siden at der var en by hvor de forretnings drivende var gået sammen og så tilbudt alle gule ærter da udsalget startede, det fik vist alle folk ud af den varme stue og ned og købe nogle tilbud og få gratis gule ærter. Det kostede de forretningsdrivende omkring 2000 kr hver at lave alle disse gule ærter men deres omsætning var også væsnligt støre. :)

-Per

Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 12:08
Hov, jeg ville egentlig ha tilføjet min web for dem der kunne være intresseret

Tilmeldt 19. Jan 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:13
Hej Thekla!
Er der nogle trore indkøbscentre omkring der hvor du bor?
Hvad med at dele flyers rundt på bilerne på parkeringspladserne?
Jeg arbejdede med et nyåbnet firma, og salget steg efter den aktion.
Tilmeldt 19. Jan 07
Skrevet kl. 12:15
*store
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 12:18
Hej Per

Min butik  ligger på Jægersborggade i København. Hvis du ikke kender den er det en meget kreativ gade med en del up- comming designere og hashhandel. Dog bliver gaden snakket meget om i modemiljøet, da det er her man kan finde de spændende ting. Men på den anden siden bliver den ofte omtalt i nyhederne pga hashhandlen.

Det lyder som et sjovt påfund med guleærter... Ha, ha...

I handelsstandsforeningen arrangere vi hvert år 3 gadefester med PR rundt i hele byen og det er altid en kæmpe succes. Men det kniber i det daglige.

Især mangler jeg at fåt fat på min målgruppe som er kvinder fra str. 44 og op.

Hvis du har andre gode ideer modtaget de gerne

Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 12:23
Hej Rasmus

Rigtig god ide med bilerne. Point taken!

Nej der er ingen støre centre i nærheden.

Da det er tøj fra str. 44 jeg sælger er der heller ikke så mange konkurrenter. Dog er er 2 butikker med samme målgruppe ca. 10 minutter på hver side af mig. Men jeg er den eneste der selv syer og designer tøjet.

Tilmeldt 19. Jan 07
Skrevet kl. 12:29
Tænker stort ;)

Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 12:38
Hvad betyder det at du TÆNKER STORT??

Altså at du er ved at udtænke den perfekte store ide til mig

Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:37
Hej Thekla

Jeg kender godt Jægersborgade og kan godt se dit "problem". Du ligger lige lidt for langt fra Nørrebros "kerne" (Elmegade, Rantzausgade ...). Har du mulighed for at ligge dine postkort på de kanter? For du tilbyder jo netop noget, som folk gerne vil bevæge sig hen til, hvis de altså bare ved at du ligger der! Hvad med børnehaver og vuggestuer ...

Jeg synes din hjemmeside er rigtig fin. Og du har et rigtig godt koncept.

Hvad med et modeshow på gaden? Det vil kræve lidt markedsføring, men skriv en fræk pressemeddelelse selv og sørg for at Nørrebro Avisens fotograf kommer.

Vh

Camilla Amtrup, PangDang, Svendborg.
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)