Hej hej Er der nogen der har en fed ide ![]() Jeg har brug for lidt alternativ og prof. sparring til at få min omsætning skudt i vejret. Jeg har en lille tøjbutik der har eksisteret i ca. 8 md nu og det er ved at være på tide at der bliver gjort noget drastisk for at få omsætningen til at stige. I dec. havde jeg et par annoncer i lokalavisen som gav mig lidt ekstra omsætning og jeg er ved at få lavet et postkort i samme stil som hjemmesiden som skal ud på udvalgte steder.Fx. husdøre, cafeer, foreninger, allle mine vennernes arbejdspladser etc. Men jeg tror ikke at det er nok, der skal gøres noget mere. Men hvad ![]() Der er lige ved at blive lagt den sidste hånd på min hjemmeside og et klogt hovede er ved at få den fixet til at blive lidt mere google venlig. Måske du har en fed ide til hvad jeg kan gøre ![]() |
Hej Thekla
Hvor i danmark har du din butik?
Jeg hørte her for et par dage siden at der var en by hvor de forretnings drivende var gået sammen og så tilbudt alle gule ærter da udsalget startede, det fik vist alle folk ud af den varme stue og ned og købe nogle tilbud og få gratis gule ærter. Det kostede de forretningsdrivende omkring 2000 kr hver at lave alle disse gule ærter men deres omsætning var også væsnligt støre. :)
-Per