Hej alle (denne er ikke postet i "Jeg har et godt tilbud til dig" fordi det primære er at jeg søger efter betatestere!) Jeg er ved at starte en ny linkbuilding service op. Hver måned får man 40-100 backlinks fra PR 4-9 domæner (engelsksprogede sites). Alle links bliver lavet i hånden og man modtager en fuld rapport hver måned på email (man kan faktisk angive op til fem forskellige links der bliver tilføjet hver af 40 sites - så der er reelt tale om op til 200 links) Prisen for 40 backlinks hver måned forventer jeg bliver 299,-/måned. Da jeg skal have testet servicen leder jeg efter 3 personer/virksomheder der ønsker at beta teste servicen til en ultra lav pris. I får ovenstående produkt til kun 149 om måneden (i så lang tid i fortsætter jeres abonnement). Kontakt mig på PM for at høre mere.
|
Jeg har fået adskillige henvendelser (og mange tak for det), nogen er klar og nogen vil gerne vide mere. Istedet for at svare hver enkelt besked ang. mere info ville jeg skrive lidt mere her.
Nu hvor der er så mange interesserede vil jeg tillade at vælge dem jeg finder mest interessante. Tilbuddet er derfor stadig på bordet og jeg forventer at træffe en afgørelse indenfor 2 dage.
Servicen foregår på den måde at man tilmelder sig mit website og vælger den pakke man ønsker (i betafasen kun een pakke).
Herefter kan man udfylde en formular med ønsker til keywords. Man kan her angive op til fem keywords (hver med egen titel) samt lidt ekstra felter. Sidst på måneden (forventer at det blive en fast dag) vil alle info blive sendt til det outsourcede team der herefter går igang med at oprette links'ne manuelt. Vi har en ret stor database over websites hvor der kan placeres links. Det er typisk fora og sociale websites.
Når disse links er oprettet vil der blive fremsendt en rapport med alle links (i excel format). Heri vil der også stå username/password som er blevet oprettet på det site (hvis man selv har lyst til at ændre noget).
Man kan til enhver tid ændre de keywords/titler vi bruger. Disse ændringer vil så træde i kraft næste gang vi linkbuilder.
Bemærk igen at links vil blive oprettet på engelsksprogede sites, men godt kan indeholde danske keywords.
Et par noter om beta'en:
- Det er en beta, du skal nok få dine links, men forvent at ikke alle systemer kører på fuldt blus endnu
- Du kan fortsætte så længe du vil også efter jeg starter den egentlige service
- Det er ikke et krav, men det kunne være fedt med en udtalelse fra dig hvis du synes om servicen (som jeg må bruge i det videre salgsarbejde).
Igen, bare fortsælt med at PM'e mig hvis du er interesseret i beta'en. jeg forventer at tage en beslutning indenfor 2 dage.