Jeg overvejer at lave en workshop,der hjælper iværksættere med at lave deres forretningsplan. Tanken er, at man i samarbejde med en anden iværksætter arbejder på sin forretningsplan og herved opnår sparring og nye vinkler på sin idé og problematikker. Der arbejdes udfra min skabelon som inddeler forretningsplanen i 3 dele: Virksomheds identitet, marked og markedsføring (se www.konceptmarketing.dk) Således vil man med forberedelse til egen forretningsplan få udarbejdet sin forretningsplan på 3 aftener. Workshoppen er endnu ikke prissat men vil koste omkring 1900 kr inkl. moms for 3 aftener af 4 timers varighed. Jeg vil gerne have lidt feed back på idéen. Ville I tilmelde jer? Hvorlangt ville I køre efter en sådan workshop? Og hvad ville max prisen for jer være? Skulle I være interesserede i at deltage i workshoppen er I også velkommen til at skrive til mig på: anette@konceptmarketing.dk Så vil jeg samle tilmeldinger sammen og begynde at arrangere de første forløb Hilsen Anette,koncept Marketing |
Hej Anette.
Jeg synes det lyder som en god ide, er selv iværksætter og er ikke startet op endnu.
Jeg kunne fiinde det atraktivt at sparre med en der har været turen igennem før.
Du vil dog få en del konkurrence fra div. iværksætterforløb og erhvervsforeninger, da de jo tilbyder noget af det samme.
Jeg er selv i et iværksætterforløb i øjeblikket, og har betalt 1250 incl. moms, for 7x3,5 time - inkl. en let anretning, da folk kommer lige fra arbejde. Vi har været forretningsplan, forsikringer, advokat, Skat, revisor igennem ind til videre, og så sparrer vi med div. konsulenter.
Jeg vil ønske dig alt mulig held og lykke, da jeg stadig mener du har fat i noget med en aktiv sparring.
VH Cncpartner