|
Hej alle Amino''er. Min far har denne flotte frikørte taxa tilsalg. Mercedes E 270 CDI ST. CAR 2004. Det er en Aventgarde som er teallit blå, med sort læder/stof sæder. Den har været i folie hele tiden, og derfor har den på ingen måde nogle ridser, og lakken står intakt. Bilen er aldrig skadet ! Den har anhængertræk og der sidder audio 50 navigation i bilen. Den var frikørt d. 10 Januar og har kørt 310.000 KM. Prisen er 452.500 Billeder ses her : http://www.rasmus-madsen.dk/mercer - Ønskes flere billeder, så skriv og jeg tager nogen fra den ønskede vinkel. Skriv endelig får spørgsmål ! M.V.H Rasmus Madsen. |
Sælger : Flot frikørt taxa !
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
Så kan man bruge de næste år på at slås med Mercedes om det er på garantien eller om man skal betale selv. Sorry, men de biler stinker big time.. Dbh Martin |
Ærligt sagt, overdrivelsen fremmer nok forståelsen. Men det er rigtigt - de biler er ikke den bedste langsigtede investering. |
// Jesper Skov
Tro mig, de ruster fra dag 1. Prøv at søge på nettet og du vil se at titusindvis af Mercedesejere over hele kloden bander over at alle Mercere ruster. Min 3 år gamle Mercedes 300 E''er fik skiftet døre og efter 4 år var alle skærme gennemtærede. Hvis du kigger på div. tests på pålidelighed, rust, elektronik, så ligger alle Mercedes modeller i den dårligste 1/4 del. Mercedes fik problemet da de i 96 skiftede til miljørigtig lak, siden da ruster de fra 3 års alderen og er helt ubugelige får år efter, hvis ikke man får dem lavet. Mercedes har så en 25 års rustgaranti, men hvis du nærlæser den er den ubrugelig, da rusten skal komme ude fra og ind så vidt jeg husker og den rust der kommer, komme inde fra. Mercedes ved dog at folk vil blive meget gale hvis de siger nej til at hjælpe, så derfor laver de ofte bilerne. Men du skal slås med dem og komme med hatten i hånden og så skal du lige undvære din bil i 2-3 uger mens den bliver lavet. Nej, mit råd er at købe Mercedes der er fra før 96 eller droppe de rustbunker. Dbh Martin |
Hvis der er nogle der har brug for en velkørende frikørt taxa fra 2001 er min nuværende Passat faktisk også til salg. Jeg er til at handle med, så kom med et bud. Se mere her: VW Passat |
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk
|
Jeg har haft 2 Passat stationwagon. De rustede ikke,- men til gengæld var der hele tiden så mange småfejl på dem at man skulle tro de var bygget i Italien. Lige nu har vi 2 Mercedes E stationcar. De kører rigtig godt og er pålidelige,- den ene nærmer sig 500.000. Til gengæld ruster de begge som en jernskrotbunke i regnvejr. |
|
Rent mekanisk står der næppe meget tilbage at debatere om at BMW sidder på tronen mht pålidelighed. Jeg har snart haft min et år, og er stadig meget glad for den. Næste gang skal der være flere muskler, men er egentlig ret imponeret, på trods af den lave ydelse. Man kan så have et problem med det image nogle forbinder dem med, men kvalitets mæssigt (tests og statistik taler for sig selv jo) er der ikke rigtig nogen der kan være med, i den klasse. VAG klarer sig meget dårligt i test. Faktisk på linje med PSA (Vag= VW fabrikken, Skoda, Seat, VW, og Audi), PSA=Citroen og Peugeot). Statistisk er der stort set lige så mange fejl på VW produkterne. Mercedes har tabt meget glans, efter deres kæmpe problemer med rust. Kvalitets mæssigt kan faktisk kun Toyota være med, og de laver nogle virkelig gode biler. Folk regner dem dog ofte som værende lidt identitets løse. Når alt kommer til alt , står valget for mig klart. BMW. Man skylder sig selv at prøve, før man afviser med begrundelse alene i imaget. |
![]() Så mit tilbud om en frikørt taxa gælder ikke mere... |
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Bliv gratis medlem