Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med Jer.

Er ganske ny bruger af dette forum.

Jeg er ved at starte en ny butik op, og skal selvfølgelig have en webshop.

Jeg er bla. blevet anbefalet en Easyflow og Dandomaine, samt Danaweb. Dandomain synes jeg ikke rigtig om, virker besværlig at bruge, og Danaweb har jeg fundet ud af er det rene svindel, men Easyflow ser umildbart ud til at være en god løsning, bla. har de en måde så brugeren kan zoome i billeder hvilket jo hjælper meget ved præsentationen af mine varer. (Tøj og smykker som det jo kan være svært at se finesser på) 

Er der nogen der har erfaring med dette firma? Brugervenlighed i systemet, deres support (er ikke fantastisk dygtig til IT), opdateringer osv.

Håber på mange gode råd. :-)

 

F.   

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej F.

 

Det kan være svært, at finde en shop der passer helt perfekt.

 

Dog kan jeg tilbyde dig en butik, som kan tilpasses utroligt meget efter dit behov.

 

Butikken har følgende funktioner:

CMS system inkl. 2 websider
15 mb serverplads
Dankort/Kreditkort understøttelse
Mulighed for virus-filter på alle emails
Automatisk fragtberegning efter vægt
On-line redigeringsværktøj til website
On-line butiksadministration
Ordreoversigt
Frie designmuligheder
 Op til 200 varenumre
3 emailadresser
Ubegrænset POP3-alias
Administration af email
Webmail
Fri-tekst søgefunktion
On-line filadministration
Lager/salgsrapport
WYSIWYG til alle CMS-sider 
 

Mange butikker kan sjældent tilpasses ens design 100% - dog kan du se på www.luxury-fashionshop.dk, at min butik ikke ligner en standard webshop. Det mener jeg da i hvert fald ikke lige selv, at den gør.

 

Men det er blot et alternativ til din nye butik :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Beliz

bare lidt venligment kritik

prøvede lige at købe noget(for sjov)på din hjemmeside.

jeg lagde en taske i indkøbskurven og den blev registreret og trykkede derefter "forsæt med at handle" og derefter viste indkøbskurven 0!

der er et eller andet som enten er for svært(irriterende) for mig som bruger eller også så er der en kæmpe fejl

Tilmeldt 19. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Belliz.

Tak for dit svar, dog ønskede jeg først og fremmest svar for nogle der havde erfaring med Easyflow.

Ikke for at jeg skal virke uhøflig, jeg værdsætter virkelig et hvert svar, og hjælp jeg kan få, men det kunne god se ud som om at du blot prøvede at sælge mig en webshop? (det er vel også ok)

Jeg lavede dog lige en hurtig sammenligning mellem dit tilbud og hvad jeg umildbart kan se jeg får hos Easyflow:

 

CMS system inkl. 2 websider

Ubegrænset antal sider hos Easyflow

15 mb serverplads

100 mb serverplads hos Easyflow

Dankort/Kreditkort understøttelse

Samme


Mulighed for virus-filter på alle emails

Samme
Automatisk fragtberegning efter vægt

Samme
On-line redigeringsværktøj til website
Samme
On-line butiksadministration

Samme
Ordreoversigt

Samme
Frie designmuligheder

Samme
 Op til 200 varenumre

Ubegrænset hos Easyflow
3 emailadresser

25 emailadresser hos Easyflow

Ubegrænset PO
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja man må sige, at priserne er anderledes. Men butikken har det der er nødvendigt, og jeg kan give dig personlig support og hjælpe dig med at få bygget din butik op min. 99% som du ønsker.

 

Min egen butik er gået fra at ligne noget i stil med:


 

til sådan som den ser ud idag.

 

Men held og lykke :-) EasyFlow er sikkert udemærket.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
http://www.unik-kids.dk (også Amino-bruger) bruger Easyflow. Måske de vil hjælpe med dine spørgsmål.
 

Mvh

 

Claus


Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-01-2007 18:08:56 Forfatter: CD
http://www.unik-kids.dk (også Amino-bruger) bruger Easyflow. Måske de vil hjælpe med dine spørgsmål.

Mvh


Claus



 

Det er nemlig helt rigtigt, vi bruger Easyflow, og vi er godt tilfredse med vores valg (skiftede fra scannet). Jeg synes det er et nemt system at arbejde med, og det man ikke kan finde ud af, er support gode til at hjælpe med. Der er løbende opdateringer, og der bliver lyttet til de ønsker til forbedringer vi har. Vi har endnu ikke fået billedzoom på, men det kommer. Vi er specielt glade for de muligheder der er for design.

 

Noget der har haft stor betydning for os er, at søgemaskinerne nu har meget lettere ved at finde vores produkter, vi har et stigende antal besøgende der kommer via google søgninger, samtidig med at vores omkostninger til adwords forholdsmæssigt falder.

 

Har du konkrete spørgsmål, så sig endelig til.

 

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 19. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for hjælpen.

Efter at have snakke med et par udbyder mere, er valget faldet på EasyFlow.

Uden  at det skal lyde som en reklame fordi det nu er min udbyder, så er det helt sikkert dem der kan tilbyde den bedste løsning, med de fleste muligheder, og en ting som vi nybegynder lægger meget vægt, på så tilbyder EasyFlow jo GRATIS telefon support!!!  

En anden ting som er meget iøjenefaldende er deres ærlighed, til forskel for mange andre jeg talte med lage EasyFlow ikke skjul på at "Intet kommer af Intet" altså der er noget arbejde forbundet med at opstarte en webshop, og jeg bliver ikke milionær de første år, ej heller bliver jeg nr. 1 på div. søgemaskiner osv. osv.

 

Igen tak for hjælpen.

 

og så selvfølgelig lige www.easyflow.dk   :-)

 

 

F.

 

 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
TheCube er noget gammelt halløj, det er fra før min tid i hvert fald.

 

Men ja, det er i teorien det samme. Der er bare sket en del siden da :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)