Jeg vil gerne skabe de bedste rammer for iværksættelse og høj vækst i Danmark, og her har jeg brug for dit input! Jeg mener, at de bedste folk til at give input på dette område er iværksætterne selv. Derfor vil jeg høre jer iværksættere om I har lyst til at fortælle mig, hvordan vi kan forbedre rammerne for iværksætteri i Danmark. Mandag den 1. november holder jeg et erhvervspolitisk møde på Københavns Rådhus kl 19. Her vil jeg gerne høre din mening om, hvordan vi skaber fremtidens erhvervspolitik i Danmark.
Jeg er selv medlem af Borgerrepræsentation i København og folketingskandidat for det Radikale Venstre, men det er underordnet, hvilket parti du stemmer på. Ingen ideer er for små - eller for store - det vigtigste er, at de muligheder og løsninger vi sammen finder er til nytte for erhvervslivet.
Har du forslag til, hvordan vi kan forbedre muligheden for iværksætteri i Danmark? Eller hvordan vi kan få flere kreative erhverv op at stå eller har du en succeshistorie du vil fortælle? Skriv til mig på Manu@manu.dk og fortæl om du kommer eller send dine ideer. Vi mødes alle sammen ved bagindgang til Københavns Rådhus den 1. november kl. 19.00
|
Har lidt travl idag, men vil alligevel prøve at hjælpe tråden lidt på vej.
Jeg mener at overordnet at man skulle bakke mere op om iværksætter ungdoms foreninger som Yead eller Eyoung... Hvis de fik noget adm. hjælp kunne det give rigtig meget pote.