Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan sikrer man sine produkter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gjerlev
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

vi skal i gang med at outcourse en del af vores produkter til ungarn.

vi har kontakt til en leverandør af det træ vi normalt bruger og de vil gerne producere for os,

hvordan sikrer vi vores produkter, så vi ikke pludseligt får dem ind af bagdøren som konkurenter.

er der evt flere løsninger, og hvad er i første omgang den lette løsning.

på sigt skal vi have produkterne certifiseret og dermed beskyttet yderligere. det tager imidlertid noget tid og vi skal gerne igang nu

håber der er en der har en super løsning

MBC
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:52
Det er ikke muligt og tage patent på jeres produkt? Eller tegne en kontrakt med producenten som forhindre denne i selv at forhandle produktet?
Henrik Jonsson Salg og Marketing konsulent - Udvid til Norge 4.8 Mil potentielle kunder Vi viser vejen. contact@hjtranslation.com
Fra Gjerlev
Tilmeldt 26. Dec 06
Skrevet kl. 13:17
patenter er ikke umagen værd, da det drejer sig om en større serie af legepladsellementer, disse bliver løbende udviklet. så vi vælger at bruge tiden på at få 10 gode ideer, i stedet for at beskytte en, der alligevel er gammel om et år eller to.

men derfor ville det alligevel være pisseiriterende at skulde konkurere med sine egne produkter, dsendt ind ad bagdøren af en østeuropæisk producent,

MBC
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:39
Jeg ville tage kontakt til den Danske ambassasde i ungarn, og igennem dem få kontakt til en advokat som kan hjælpe jer med at sammensætte en producentkontrakt. http://www.ambbudapest.um.dk/da 
Henrik Jonsson Salg og Marketing konsulent - Udvid til Norge 4.8 Mil potentielle kunder Vi viser vejen. contact@hjtranslation.com
Fra Gjerlev
Tilmeldt 26. Dec 06
Skrevet kl. 14:40
jeg takker

tanken havde strejfet mig, nu er det gjort

MBC
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 17:52
En god og enkel måde at sikre sit design er ved at designbeskytte det. Såfremt der er tale om en "familie" af produkter er dette nemt og billigt - se evt. på:

...har du brug for professionel bistand, kan jeg anbefale www.holmepatent.dk ... men dktpo er også gode, flinke og rare til at rådgive - gratis :-)

Martin
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)