Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du sælge vandfiltrering? (til private og virksomheder)

Side 7 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige pludseligt dukkede linket op i min mail. Selvom tråden er 1 år gammel.

Og jeg kan ikke lade være med at komme med en kommentar.

Omvendt osmose anlæg renser vandet først, og så tilsætter alle de mineraler, man nu i tidernes løb fandt ud af er nødvendige for kroppen. Så vandet er renset for det skadelige først, så det er nærmest kemisk rent H2O.

Og et 6 trins anlæg kan nemt fås for under 2000 kr i Danmark eller købes på eBay.

Og kvaliteten er altid samme uanset producenten. Membranen, der er det vigtigste kommer enten fra FILMTEC, eller fra et af de firmaer, der laver dem på licens. Og tro mig, membraner laver man ikke i en garage.

Ingen producent ville drømme om at slække på kvaliteten, 70% af filtre sælges i USA og ingen ved sine fulde fem vil gerne smides ud af det marked

Og det faktum, at Allan sælger de filtre er ikke udtryk for kvalitet,men lysten til at tjene penge. Rigtigt mange penge. For hans leverandør køber filtre samme sted og til samme, eller avere priser so de andre grossister.

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 10:11

Nu kommenterer jeg ikke på vandkvaliteter, men alene på din påstand om godkendte anlæg !

Og personligt er jeg også ligeglad med VA godkendelse, -men nu skal jeg jo heller ikke sælge et ULOVLIGT produkt til forbrugere, -og det er jo reelt det du gør, hvis ikke anlægget er godkendt... og så er du som sælger ude på et skråplan rent forretningsmæssigt...

Men nok om det, held og lykke med salget

Tilmeldt 3. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:28

vis  du læse denne besked kan du ikke ringe til mig på 28866533 jeg heder niels

Side 7 ud af 7 (63 indlæg)