Dandomain tilbyder præcis det, som du søger. Du kan selv sætte en side op, som bliver loadet ind i deres PCI-godkendte miljø (altså så der står dandomain i URL'en), men det er dit design der vises på indtastningssiden.
Jeg bruger det selv i drift, og det fungerer perfekt. Du kan evt kontakte dem og høre nærmere om priser, funktionalitet mv. De er ret billige!
Tusind tak for jeres inputs. Vi har dog lige været hurtige nok, og vi har faktisk allerede bestilt e-pay. Har i umiddelbart nogle nævnværdige fordele/ulember ved henholdsvis dandomain og quickpay i forhold til e-pay? Eller er det lidt hip som hap, om det bliver det ene eller det andet?
Tusind tak for jeres inputs. Vi har dog lige været hurtige nok, og vi har faktisk allerede bestilt e-pay. Har i umiddelbart nogle nævnværdige fordele/ulember ved henholdsvis dandomain og quickpay i forhold til e-pay? Eller er det lidt hip som hap, om det bliver det ene eller det andet?
De bedste hilsner fra Anders Hempel
Jeg har personligt selv oplevet langt bedre support fra Quickpay end fra begge de overstående. Derudover syntes jeg quickpay har en utrolig god prismodel :)