Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en ungarbejder?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis mindstelønnen siger eks. 60 kr., så tilbyd 120 kr.. Derved får du flere ansøgninger, og kan deraf vælge mellem flere, og får forhåbentlig cremen af cremen...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 14:06
Tjah, du må have været heldig Frænde - Jeg har kun haft ét arbejde, med over 60,- i timen. på min snart 5 årige karriere :-)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 14:36
Sjovt som den her tråd har udvilket sig, men spændende at høre lidt forskellige meninger.

Jo jeg kan da sagtens bruge 120 kr. i timen på en ungarbejder, men så ville jeg nok være bedre tjent med at ofre de få kroner ekstra, som en voksen medarbejder ville koste.

Idéen med en ungaerbejder er for mig, at slippe for nogle af de simple manuelle opgaver, som ikke kræver den store uddannelse og erfaring.

Jeg har iøvrigt haft rigeligt med ansøgere, og er ikke i tvivl om at jeg nok skal få ansat en ordenlig medarbejder til ca. 60 kr. i timen. Hvis det så viser sig at være en supereffektiv og dygting ung person, ja så skal lønnen og frynsegoderne lige have et hak i den rigtige retning, så man fastholder medarbejderen, måske også når vedkommende fylder 18.

Jobbet vil iøvrigt være væsentlig mere varieret og spændende end de fleste andre fritidsjobs man finder rundtomkring :-)

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 14:46
Hej Allan,

Du lyder dælme som en god chef, som forstår at værdsætte medarbejdernes indsats - Gid min egen chef kunne indse det, han har lidt problemer med at indse at det er forkert af ham at "gemme" mine overarbejdstimer i 6-8 måneder efter arbejdet er udført, men satser på at jeg snart får dem udbetalt når jeg bliver fyret her til Marts når jeg fylder 18, samt nedskæringer som gør at alle ungarbejdere der enten fylder, eller er over 18 lige skal skæres væk...

Man kommer længst med at give sine medarbejdere en gulerod, samt gode fordele - Glade og tilfredse medarbejdere arbejder mest effektivt og er gladere i det daglige :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:29
Hvis der er nogle af jer der gerne vil have et fritidsjob, så send mig en mail.

Jeg kan godt bruge 1-2 stk til forefaldende arbejde. Det kan være at bære skrald ned, bygge Google links, gå i postkassen etc..

Men det skal være på fast basis. Jeg har lige haft en der ca. hver 2. gang han skulle komme., havde en lam undskyldning for ikke at komme lige i dag.
Det er på Nørrebro der sker og det kan være 2-3 gange pr. uge ml. 2-5 timer pr. gang.

Dbh Martin

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 17:52
Ærgeligt jeg ikke lige bor i KBH, kunne godt lige bruge noget nyt - Kunne have været spændende, og min fraværsprocent er også pænt lav, har ikke haft nogle sygedage på mit nuværende arbejde, og mit tidligere arbejde havde jeg kun 2-3 sygedage på 3 år..

Jeg tror blot du har været uheldig Martin, ellers er ungdommen godt nok ved at falde af på den, hvis de ikke er mere stabile...

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 19:38
Hvis det er første gang man ansætter en medarbejder hvad skal man så tænke på ?
Atp, feriepenge osv.

Og hvilke ting må en person under 18 ikke udføre, mener det er noget med at tunge løft.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 12:15
"Du lyder dælme som en god chef, som forstår at værdsætte medarbejdernes indsats"

Tak skal du have :-) Vi har alle vores styrker og svagheder. Min svaghed er så nok, at jeg ikke er hård nok, hvis f.eks. folk ikke møder til tiden etc. Men det arbejder jeg på ;-)

Martin Thorborg: Jeg blev lidt nysgerrig over dit indlæg, hvor du taler om at "bygge Google links". Er det noget du kan uddybe lidt mere, evt. i en ny tråd? Jeg fornemmer måske det handler op at oprette links på alle mulige gratis linkssider etc.?

OriginalTaste: Opret evt. en ny tråd, ellers bliver dit spørgsmål overset af dem der kan svare på dit spørgsmål.

Kort sagt så skal du vist nok oprettes som arbejdsgiver hos SKAT, og så er pengene absolut godt givet ud, til et lønbureau, hvis du ikke selv har forstand på lønregnskab.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:15
Dato: 21-01-2007 12:14:40 Forfatter: Allan ''Avalance''
''Du lyder dælme som en god chef, som forstår at værdsætte medarbejdernes indsats''

Tak skal du have :-) Vi har alle vores styrker og svagheder. Min svaghed er så nok, at jeg ikke er hård nok, hvis f.eks. folk ikke møder til tiden etc. Men det arbejder jeg på ;-)

Martin Thorborg: Jeg blev lidt nysgerrig over dit indlæg, hvor du taler om at ''bygge Google links''. Er det noget du kan uddybe lidt mere, evt. i en ny tråd? Jeg fornemmer måske det handler op at oprette links på alle mulige gratis linkssider etc.?

OriginalTaste: Opret evt. en ny tråd, ellers bliver dit spørgsmål overset af dem der kan svare på dit spørgsmål.

Kort sagt så skal du vist nok oprettes som arbejdsgiver hos SKAT, og så er pengene absolut godt givet ud, til et lønbureau, hvis du ikke selv har forstand på lønregnskab.

Jeg er nu heller ikke så hård, men da jeg ikke har set ham i lang tid og jeg kan se at han søger job gennem Amino igen, så kommer han jo nok ikke mere ;-)

Bygge links betyder såmænd bare at man kontakter folk med gode hjemmeside og prøver at få dem til at linke til vores sider. Det kan være indeks, private hjemmesider, blogs og meget andet.

Marcel Fuursted hjælper os allerede, men jo mere des bedre.

Dbh Martin

Dbh Martin

Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:05
Jeg siger, at vi betaler vores ungarbejdere den overenskomstmæsige mindsteløn: 49,12 kr/time.
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)