Hejsa Jeg har en servicevirksomhed som tager sig af driften af forskellige hjemmesider og portaler i danmark. Vi tjener primært vores penge via banner reklamer fra diverse firmaer. Vi har fået tilbudt at drive en side hvor betting firmaer er en stor del af indtægten, via reklamer. Mit spørgsmål (som jeg ikke kan finde svar på) er om jeg er nødsaget til at få det hostet i fx. UK, evt af en ven derover. Dertil skal jeg vil lave en overdragelse af domænet til hans navn? - SKAL jeg dertil også lave en UK selvskab, da jeg er i tvivl om, om jeg i mit danske selvskab, kan skrive en faktura til fx. BET365, på fx. .15.000 for noget banner reklame på en side som så ikke står i mit eller mit firmas navn længere???? Jeg er på dette punkt, virkelig på dybt vand og er meget i tvivl om jeg skal sige ja til at drive denne side, da der er mange penge indvolveret, men meget gerne vil gøre alt efter bogen, og kræver det et offshore firma, så må det være vejen frem. Håber overstående gav mening, samt at der er nogle derude kan hjælpe :) På forhånd tak, N3wbi |
Faktura på service i udlandet..
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)