Hej alle Jeg sidder og stener lidt over kampagner og sæsonudsving. Jeg er i branchen for mennesker, personlig udvikling og coaching og egentlig gør vi mest i virksomhedskunder men vi er på det seneste begyndt også at have mange privatkunder. For det meste hjælper vi dem med coaching eller terapi og det slog mig der er et vist sæsonudsving i den slags. I øjeblikket er eksamensangst stort og det må man vel regne med det bliver igen til sommer. Jeg har læst i et par aviser at januar også er sæson for dating så måske der også er mange der vil have hjælp til "tage det første skridt" og udstråle den allerbedste version af sig selv. Så er der nytårsforsætterne som de fleste vel allerede har sluppet.... med mindre de mener det alvorligt og vil have hjælp til at holde dem. Op til 1/4 må der være noget med rygestop - der kommer de nye regler jo på banen. Men hvad kan i ellers forestille jer af problemer som dukker op på bestemte tidspunkter? Mvh Morten |
Januar+sommerperioden: Vægttab
Sommer+vinter: Flyangst ved rejser
Vinter: Tristhed og modløshed.
et par bud ... forhåbentlig er de fordelt ud over befolkningen, så ikke alle har disse problemer året rundt :-)
Sommer+vinter: Flyangst ved rejser
Vinter: Tristhed og modløshed.
et par bud ... forhåbentlig er de fordelt ud over befolkningen, så ikke alle har disse problemer året rundt :-)