Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medie og annoncerings - konsulent. Hvad må det koste?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Med baggrund som annonce, tele og outdoor - sælger, vil jeg efter hånden gerne om på den anden side og vejlede potentielle kunder i annoncering i de "rigtige medie på det rigtige tidspunkt".

 

- Men hvordan tager jeg mig betalt for denne service?  

Min primære målgruppe vil være de mindre virksomheder (dem der ikke benytter de store mediebureauer) og jeg er derfor i tvivl om hvordan jeg bedst imødekommer deres budgetter på en måde der er gavnlig for begge parter.

 

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Med din erfaring i rygsækken ved du vel nogenlunde hvad din ydelse er værd?

Såfremt du kompetent kan rådgive dine kunder og give dem value for money,ser jeg da ingen grund til at mindre virksomheder uden aftaler med store mediebureau skal betale mindre for dine ydelser.

Dine potentielle kunders behov er vel snarere mindre omfangsrig, og derfor ikke så omkostningfuld. 

Derudover er der vel almindelig konkurrence på området, så hvis du kan løse den samme opgave til en mindre pris, vælger kunderne forhåbentligt dig :-) 

Med venlig hilsen

Marc Nökel 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)