BruunMedia Lead/salg kan vaere OK hvis man har et emnespecifikt website med mange besoeg. Men for smaa websites er TD ikke vaerd at spilde tid paa.I det hele taget er siteowners efter min mening for dumme at de overhovedet gider at foraere gratis visninger vaek i haabet om at de skaber leads. Gad vide om TV-stationer vil saelge reklamespots efter hvor meget salgseffekt de har?
Mvh Sameh |
Sameh Niazy:BruunMedia
Lead/salg kan vaere OK hvis man har et emnespecifikt website med mange besoeg. Men for smaa websites er TD ikke vaerd at spilde tid paa.I det hele taget er siteowners efter min mening for dumme at de overhovedet gider at foraere gratis visninger vaek i haabet om at de skaber leads. Gad vide om TV-stationer vil saelge reklamespots efter hvor meget salgseffekt de har?
Mvh
Sameh
Casper IOOS Internet har en lille side med havefræsere. Så vidt jeg ved har han solgt leads igennem der. og han har 10 produkt sider?
Det handler om Skills & Know How, og det er sku sjovere at få 50 kr for et salg istedet for 0,10 - 5 kroner klik. Potentialet for at du sender et lead væk på et adsense klik er stort, også kan du hurtigt "miste" penge.
PS: Klik pris og lead er fiktive tal :)