Hej. PÅ min side. www.chrjohnsen.dk - har jeg lavet en ny side "Video Guides" - Jeg vil gerne lave indlægs på den, men det kan jeg ikke? Nogen der ved hvordan man laver indlægs på en ny side? :) |
*bump*
Hej. PÅ min side. www.chrjohnsen.dk - har jeg lavet en ny side "Video Guides" - Jeg vil gerne lave indlægs på den, men det kan jeg ikke? Nogen der ved hvordan man laver indlægs på en ny side? :) |
Nu ved jeg ikke om der findes et plugin der kan gøre det. Men umiddelbart fungerer sider i WordPress ikke ligesom forsiden, hvor der kan komme en masse indlæg på. På min blog om affiliate marketing, har jeg f.eks. siden 'Guides'. Den linker til en side jeg har oprettet som er tom og så benytter jeg .htaccess og 301 redirect til, at videresende folk der ryger ind på den side hen til den blog-kategori der hedder 'Guides', som så viser indlæg. I en .htaccess fil som du opretter og lægger ind på din server, skal du skrive følgende 301 redirect <siden du har oprettet med videoguides> <blog-kategorien m. videoguides> <IfModule mod_rewrite.c> Der findes sikkert også andre måder at løse problemet på. Men det nævnte fungerer godt for mig. Jeg lærte om det via denne side. :) |
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk
Mange tak Simon. :) |