Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

linkbytte

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen

Er nogen interesseret i linkbytte med os?

Har du Pagerank 4 eller derover, så kan vi bytte imellem vores hovedside www.athenas.dk og din, og har du mindre, så kan vi lave en link-trekant med siden www.foredrag.org som link ud fra os?

Håber der er nogen, der finder det interessant, og så send mig en mail på sk@athenas.dk

Med de venligste hilsener

Søren

Athenas

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 10:37
Er det godt at lave link en til en -
Dato: 18-01-2007 09:56:35 Forfatter:Søren Kristensen
Hej allesammen

Har du Pagerank 4 eller derover, så kan vi bytte imellem vores hovedside www.athenas.dk og din, og har du mindre, så kan vi lave en link-trekant med siden www.foredrag.org som link ud fra os?

Håber der er nogen, der finder det interessant, og så send mig en mail på sk@athenas.dk

Søren

Athenas

specielt hvis man har en høj placering?

Nu ved jeg at søgemaskinerne ændrer metoder hele tiden, men jeg har læst flere steder (inklusiv e-pusher) at hvis man ikke laver trekantlinking, så risikerer man at blive straffet med en lavere placering.
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Skrevet kl. 10:37
Dato: 18-01-2007 09:56:35 Forfatter:Søren Kristensen
Hej allesammen
Søren
Athenas
www.athenas.dk

Er det godt at lave link 1-1 - specielt hvis man har en høj placering?

Nu ved jeg at søgemaskinerne ændrer metoder hele tiden, men jeg har læst flere steder (inklusiv e-pusher) at hvis man ikke laver trekantlinking, så risikerer man at blive straffet med en lavere placering.
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Skrevet kl. 10:38
Ja ja da. Jeg kan bare ikke finde ud af at quote :)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)