Hej allesammen Er nogen interesseret i linkbytte med os? Har du Pagerank 4 eller derover, så kan vi bytte imellem vores hovedside www.athenas.dk og din, og har du mindre, så kan vi lave en link-trekant med siden www.foredrag.org som link ud fra os? Håber der er nogen, der finder det interessant, og så send mig en mail på sk@athenas.dk Med de venligste hilsener Søren Athenas |
Dato: 18-01-2007 09:56:35 Forfatter:Søren KristensenHej allesammenEr nogen interesseret i linkbytte med os?Har du Pagerank 4 eller derover, så kan vi bytte imellem vores hovedside www.athenas.dk og din, og har du mindre, så kan vi lave en link-trekant med siden www.foredrag.org som link ud fra os?Håber der er nogen, der finder det interessant, og så send mig en mail på sk@athenas.dkMed de venligste hilsenerSørenAthenas
specielt hvis man har en høj placering?
Nu ved jeg at søgemaskinerne ændrer metoder hele tiden, men jeg har læst flere steder (inklusiv e-pusher) at hvis man ikke laver trekantlinking, så risikerer man at blive straffet med en lavere placering.