Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investering søges!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 18
Fra  Kippis Invest ApS Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Jeg har et investeringsfirma der indtil videre kun har investeret i ejendomme i kbh, og pga af boligmarkedet ønsker jeg at finde noget nyt at kaste mig over...

Det kan være alt i størrelsen 100.000-2 mio dkr.

Jeg ønsker en aktiv investering.

Jeg har ingen preferencer i forhold til brancher.

Såfremt at der er nogle der har nogle input må i meget gerne kontakte mig.

mvh

Peter

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 10:19

Velkommen til  Peter :)

Det lyder meget interessant, og jeg er sikker på at du vil få masser gode forslag til investeringer her på Amino.

Skulle du få lyst til at smide penge efter PCT-patentering,produktudvikling og markedsføring af nye unikke opfindelser?.
Jeg har flere "omkostnings lette" (1,5-2mio) opfindelser på tegnebrædtet og potientalet for produkterne er enormt.
Flere af opfindelserne er videreudviklinger af eksisterende produkter, der gør brugen af dem mere sikker, og alene på det grundlag kan rykke markedesandele i hus.

Skriv hvis du vil høre mere, og ellers held og lykke med dine investeringer :)

Mvh.

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:05
Hej Peter

Det lyder da interessant - jeg har et koncept, som måske kunne have din interesse.

Konceptet er i korte træk:

- webbaseret debitorstyring/inkassobureau

Det var i meget korte træk :-)

Skriv, hvis det har interesse.

Mvh.

René

Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:47
God dag mit navn er Fabian

fårstår jeg det rigtigt af du gerne vil invisterer??

hvis det er så har jeg måske og kun måske en ide hvor du kan invistere,

det bliver i et teleselskab men det er ikke sikkert i nu jeg skal ind og fremlægge i den om nogle uger.

men hvis det har interesse så send mig en mail på Fabianvennekilde@hotmail.com

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:21
Hejsa,

Jeg skriver til dig i forlængelse efter din udmelding på nettet omkring søgen efter gode projekter.

Vi er en gruppe danske investorer, der er gået sammen omkring etablering af et datterselskab i Pakistan hvorfra vi vil sælge kildevand, juicer og frys-selv hjemis. Alle markederne har over de seneste par år oplevet nogle af Asiens højeste vækstrater. Projektet er blevet godkendt af IFU som også deltager som finansieringspartner - så projektet er gennemtænkt og helt igennem sikret.

Hvis du er interesseret i at vide yderligere kan du ringe til mig på 28 35 54 80.

Med venlig hilsen

Muddaser Hussain

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:05
Hej Peter,

Jeg har produceret og udgivet en DVD rejse serie som bliver solgt via www.Amazon.com. Jeg har et ønske om at udvide produktionen samt at etablerer et samarbejde med distributions/forlags partnere til udgivelse på de lokale markeder i Skadinavien og Europa m.m. 

Falder det i din interesse hører jeg gerne fra dig, jeg træffes på tlf. 20308588.

mvh Martin

Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:23
Kære Peter S

Kunne du være interesseret i at være investor i en etabaleret biotek-virksomhed?

Mvh
Forskningsdirektøren
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28
Hej Peter,

Jeg har 3 forskellige klienter, som kunne være interessante for dig. De har indgivet patentansøgninger, og har meget lovende ideer. Det drejer sig op produkter indenfor forskellige brancher. Mere kan jeg ikke rigtigt sige på nuværende tidspunkt.

Hvis dette har din interesse, vil jeg meget gerne have en privat mail eller eller du er meget velkommen til at kontakte mig på kdl@cphlawfirm.com for skabe kontakt.

Mvh

Karsten

Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:30
Hej Peter

Jeg er igang med en lille opfindelse indenfor byg og anlæg, men er det en opfindelse, eller en investerings ide du søger?

Mvh Jimmi Busk

Tilmeldt 16. Feb 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:47
Hej Peter,

Hvis du er interesseret i "aktiv investering" kan det være at du vil have fornøjelsen af at bruge www.FairRates.dk, som vi startede i fredags. Der kan du udlåne til konkrette mennesker/projekter.

Mange hilsner,
Robert/FairRates.dk
PS. Du er meget velkommen til at skrive dine forslag til hvordan tjenesten kan tilpasses til dine behov, som aktiv investor. Link debat.FairRates.dk
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)