Hej Fel!x,
Der er intet til hinder for at du kan sælge på trendsles.fi. Der er jo fri handel over landegrænser.
Dog er der jo de samme regler med hvormeget man må sælge for før man skal betale moms og de regler er de samme i Finland som i DK.
Da jeg er medejer af trendsales.fi kan jeg så fortælle dig at der lige pt er en yderligere udfordring, nemlig at man skal have en finsk bankkonto for at kunne hæve penge fra sin Trendsales konto. Det er fordi vi bruger en finsk gateway (svarende til PBS i DK). Vi håber snart at kunne have een og samme gateway i hele Trendsales, så der ikke er nogen barierrer mere.
Du er meget velkommen til at oprette en konto på www.trendsales.fi og oprette annoncer. Dog læser finner ikke dansk, så vil foreslå du skriver på engelsk eller svensk. Beløb er i Euro, så når du skriver priser er de automatisk angivet i euro, så husk at rette beløbet til euro inden du taster ind :-)
Nyhedsbreve er også på finsk ligeså vel som alle de email kvitteringer man modtager.
Hvis du ikke forstår finsk, antager jeg, så kan du bruge google translator og endnu nemmere er hvis du har google tool bar i din browser.
Mange hilsner
Søren